SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Czy ćwiczenie 100x (typu 100 pompek, podciągnięć itp) to dobre ćwiczenia?

Wysłana -
Witam. Jestem nowy w temacie ćwiczeń. Jestem chudy (53kg na 165cm) i nie wiem wlasnie jaki zestaw ćwiczeń domowych sobie wybrać. Ostatecznie padło na ćwiczenia powyzej.
Czy na sa "skuteczne?"
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
nie
lepiej skompletowac minimum obciazenia i zmontowac jakis obowdzik w domowych warunkach
zeby trenowac cale cialo na jednej sesji treningowej
Wysłana -
Ja powiem, że tak ale!

Nie tak jak mówisz 100 pompek czy podciagnięć. Tylko zrobić obwód. Podciąganie pochwyt - dipy/pompki - podciaganie podchwyt - dipy/pompki - Przysiady (jednonóż lub normalne) - wykroki - Plank. dobrać powtorzenia i serie tak aby czuć się dobrze a nie zajechać się na smierc. Zrobić od 2-6 takich obwodów i juz
Wysłana -
youtubecn11
Ja powiem, że tak ale!

Nie tak jak mówisz 100 pompek czy podciagnięć. Tylko zrobić obwód. Podciąganie pochwyt - dipy/pompki - podciaganie podchwyt - dipy/pompki - Przysiady (jednonóż lub normalne) - wykroki - Plank. dobrać powtorzenia i serie tak aby czuć się dobrze a nie zajechać się na smierc. Zrobić od 2-6 takich obwodów i juz

Czyli zrobić serie z podciagniecami przerwa pompki itd az do końca? Serio czm tak lepiej.
Wysłana -
Bo przetrenujesz całe ciało. Owszem możesz to rozbić na serie efekt powinien być podobnuy
Wysłana -
youtubecn11
Bo przetrenujesz całe ciało. Owszem możesz to rozbić na serie efekt powinien być podobnuy

Hmm.. czyli myslisznze takie domowe 100x jakos pomoże (choćby z ciężarem na plecach by ciężej)?
Wysłana -
Jaki masz cel?
Wysłana -
Nie rób tych planów 100 czegoś tam, zerknij do działu trening w domu i coś skombinuj czym będziesz mógł całe ciało przetrenować
Wysłana -
ronie220
Jaki masz cel?