SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl sterydowy - prośba o pomoc w rozpisaniu i ustawieniu odbloku

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4639

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2037
Cześć,

Forum czytam od wielu lat bez logowania. Dział doping zacząłem przeglądać od paru miesięcy gdy pojawiła się wizja pierwszego poważnego cyklu.

Niżej ankieta:
1. WIEK: 24
2. WAGA: 90 kg
3. WZROST: 176 cm
4. WYMIARY:
-biceps: 42
-klatka: około 115 cm
-udo: nie wiem ale małe - ćwiczę prawie od zera od roku - około 60 pare cm - dysproporcja do tułowia i łydek
-talia: talia nie wiem, ale w pasie około 88 cm (przy wadze 55 kg gdy startowałem miałem 78 cm więc to chyba coś z budową ciała, że taki obwód duży)
5. STAŻ NA SIŁOWNI: około ostatnich 6 lat - pierwsze trzy sezonowo - 4-5 miesięcy treningu reszta off lajt i spadki tego co nabrałem , ostatnie 3 lata - nie licząc wakacji on nonstop
6. DIETA: aktualnie 2500 kcal - dobijam się odżywką białkową żeby podnieść jego spożycie - choć nie wiem czy to coś da.
-białko: 170 g
-węglowodany: 240 g
-tłuszcz: 90 g
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 3x w życiu po 80 tabsów metanabolu + odblok clomidem - dwie sesje nieudane - tzn. weszło= zeszło, ostatni udany około 8 kg masy wszystko zostało.
8. TRENING: split : pon/śr/ piąt - klatka +triceps / plecy+ biceps/ barki+nogi - w każdym treningu allahy.
9. CEL CYKLU: do lutego masa od lutego do czerwca +- redukcja i wycięcie - uważam, że waga około 105 kg w szczycie masy to maks który dam radę przyjąć na siebie.
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: ostatni cykl - w zeszłym roku listopad do połowy grudnia metanabol 80 tabsów.
11. POZIOM BF%: aktualnie około 17-20%
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ektomorfik - z dziwnym metabolizmem - póki co tendencja bardziej do tycia
13. STAN ZDROWIA: bez zastrzeżeń