SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl na mase + Regeneracja

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1681

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11
Witam

Jestem początkującym ćwiczę około 6 miesięcy. Obecnie jestem po 8 tygodniowym cyklu na masę. W czasie cyklu białko, kretyna, BCAA oraz Superpump MAX. Mam pytanie jak długi czas regeneracji powinno się zrobić oraz czy zrobić sobie totalną przerwę od siłowni przez jakieś 7-9 dni. Czy nie ma to zbytnio sensu i lepiej ćwiczyć od razu tylko powiedzmy przez miesiąc na mniejszych obciążeniach.
Nowy cykl również na masę planuje zacząć od nowego roku i chcę brać te same odżywki tylko kreatynę zamienić na jabłczan.

Co o tym sądzicie?
Pozdro.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
A jabłczan to już nie kreatyna?
Jak wolisz, możesz zrobić np 2 tygodnie lajtowego treningu czy tydzien, przerwa między cyklami minimum 4 tygodnie a najlepiej 6.
pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12033 Napisanych postów 160414 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234309
smialo zrob przerwe

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11
Dzięki bardzo za info . Oczywiście, że to też kreatyna tylko z tego co słyszałem troszkę inaczej działa.
...