SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl kreatynowy + plan treningowy do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1924

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15
Witam

Trenuję od około roku (w tym kilka miesięcy trudnych początków i gubienia nadmiaru niepotrzebnego tłuszczu). W ciągu najbliższego miesiąca chciałbym zacząć swój pierszy cykl kreatynowy. Poczytałem trochę na forum i stworzyłem coś takiego:

- suplementy -
dni treningowe: 5g kretki + 1g tauryny rano, po treningu identyczny zestaw + 40g carbo
dni treningowe:5g kretki + 1g tauryny rano, to samo w porze treningu

przed snem: 1tab zincas forte + 5 filomag B6 (zma)

- trening -
Na początku zaznaczam że ćwiczę w domu i do dyspozycji mam tylko sztagielki (oraz meble ;) ), jednak nauczyłem się już 'utrudniać' sobie ćwiczenia na tyle, by mimo braku sprzętu zmaksymalizować efekty.

pon
klata (pompki z różnym rozstawem dłoni - 4x18, wyciskanie sztagielek w leżeniu - 4x8-12, przenoszenie sztagielki zza głowy w leżeniu - 4x8-12, rozpietki - 4x8-12 / razem 16 serii)
triceps (wyciskanie francuskie - 3x8-12, francuskie jednoracz 3x8-12, prostowanie w opadzie tułowia 3x8-12, pompowanie w podporze tyłem + obciązenie 3x8-12 / razem 12 serii)

środa
plecy (martwy ze sztagielkami 5x8-12, podciąganie w opadzie (wiosłowanie) 5x8-12, szrugsy 5x8-12 / razem 15 serii)
nogi (syzyfki - 4x8-12, martwy na prostych nogach 4x8-12, przysiady wykroczne 4x8-12, wspiecia na palce w staniu z obciazeniem 4x8-12 / razem 16 na górną częśc nóg i tylko 4 na łydki :/)

piątek
barki (wyciskanie sztangielek 4x8-12, wznoszenie bokiem w górę 3x8-12, wznoszenie w opadzie 3x8-12, podciąganie wzdłuż tułowia 3x8-12 / razem 13 serii)