SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Cukier w owocach

Wysłana -
Spożywam dużo warzyw, czasem wpadną owoce, cukru białego nie spożywam. Czy jest jakaś granica przy ich spożyciu (cukrów) z warzyw i owoców, czy mogę spokojnie szamać nie obawiając się przedawkowanie "zalecanej ilości cukrów prostych 50g"? Chodzi tu o zalanie tłuszczem rzecz jasna :) 60-70g będzie za dużo? Codziennie ćwiczę dość intensywnie, nie tylko siłka


Zmieniony przez - Hardstylee w dniu 2017-06-19 18:21:14
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Warzywami się nie przejmuj , uważaj jedynie na strączkowe . Owoce to już co innego . Zależne to będzie od diety całościowej .
Wysłana -
Czyli powiedzmy dziennie jedząc warzywa, z których mi wychodzi około 25-30g cukrów prostych i banana 150g (18g cukru) i truskawki to te z warzyw mam nie wliczać? Chodzi chyba tutaj o łączne dzienne spożycie cukrów prostych prawda? Kiedy w takim razie mogę zwiększyć dzienne zapotrzebowanie na cukier? Przy ograniczeniu ww złożonych? Tylko z warzyw i owoców czerpię cukry proste.

Ps. Strączkowych nie jadam


Zmieniony przez - Hardstylee w dniu 2017-06-19 19:21:17
Wysłana -
W warzywach masz niewielkie ilości cukrów prostych. Większość to błonnik. Z owoców możesz do około 50g fruktozy.

http://potreningu.pl/articles/4508/czy-jedzenie-owocow-jest-tuczace/page/2 
Wysłana -
Owoce to nie tylko cukier, też mają właściwości np odchudzające jak np grejfrut
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź