SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co na odbudowę stawów ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1700

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 41 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 570
Witam. Mam pytanie, co polecacie na odbudowę stawów. Mam problem z kolanami i barkami (tutaj ból już bywa nie do wytrzymania) + ogólne skrzypienie w stawach. Bardzo przeszkadza to w treningach tym bardziej że jestem studentem AWF. Słyszałem pare opinii pozytywnych o Animal Flex, zastanawiam sie nad GLUCOSAMINE Sport Complex od Treca, jest jeszcze tańszy Arthroblock. Co dobrego polecilibyście co najlepiej by pomogło ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 41 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 570
dzięki wielkie za rady choć i tak postaram sie jak najszybciej sprawdzić to u dobrego specjalisty :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4520 Napisanych postów 35795 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 263130
Wszystko zależy od tego w czym dokladnie jest problem, bo nie ma co się łudzić że na urazy gdzie potrzebna jest interwencja chirurgiczna pomoże jakaś odżywka.

Z lepszych kombinacji na stawy polecam Cissus Fitmax + Nutrend Flexit

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WE DIE."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2446 Napisanych postów 24173 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 402357
dokladnie j/w
przydalo by sie to sprawdzic u specjalisty czy to nie jakies stany chorobowe,