SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Co brać na długi wysiłek wydolnościowy?

Wysłana -
Hej,

doradzilby mi ktos co moge brac na dlugie wypady rowerowe? Robiac treningi silowe na 50 km, albo wydolnosciowe powyzej 70 nic nie biore nic do jedzenia tylko wode z kreatyna i beta alanina i na wazeniu po miesiacu pokazalo, ze spalilem prawie 2kg masy miesniowej, a nie na tym mi zalezy.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Po co na rower beta alanine i krete? Nie wiadomo jak nie wspomoga organizmu. Sam jezdze na rowerze i jem jakis posiłek przed dosc duzo ww i po drodze zjem banana jesli jade na dłużej. Sam w wekendy jezdze rowerem 2-3h po górach czyli jakies 30-35km i mi to starcza i jie widzę lepsZych efektow z suplementami przed jazda. Jesli waga spada to malo kcal dostarczasz. Jazda rowerem kilkadziesiąt km to pare set jak nie tysiax kcal spalisz takze albo mocne ładowanie w ciagu dnia albo rob jak ja czyli po kazdym wypadzie dlugim na rower robie cheata - dzisiaj bedzie pizza na przykład
Wysłana -
Wagi typu tanita to pic na wodę . Tym się nie sugeruj . Jednak tak długie treningi mogą wpłynąć niekorzystnie na mase mięśniowa . Musisz dopracowac diete
Wysłana -
Mozesz zabrać ze sobią jakiegoś banana, izotonika popijać, żele energetyczne itp.
Wysłana -
polecam Ci zwykla glukoze szybkowchlanialna z apteki
Wysłana -
Jeżeli na dłuższe dystanse cardio typu rower nie wystarczyłoby 20g BCAA na 1,5-2 litry wody podczas jazdy , gdzieś około 2h przed posiłek b+ww a po rowerku carbo + białko , co myślicie ?
Wysłana -
rowniez tak moze byc, org bedzie pozyskiwal energie z aminkow
Wysłana -
A połączenie kreatyny z beta alanina w bidonie i picie powoli podczas jazdy jest bez sensu?

Generalnie myślę, że brak w ogole jedzenia jest najgorszy. Zazwyczaj jak robię około 100 km, to już po 70 przychodzi na 5-10km coś takiego, że już ledwo mam siły i czuję mega ból (w sensie głodu).

Dieta mam ustawiona pod redukcje typowo, ale nie do końca chce redukować mięśnie zamiast tłuszczu xD. U mnie trening na rowerze w tej chwili wygląda tak, że 2-3 razy w tygodniu jakieś interwaly lub wydolnosciowe treningi na trasach 45-50km, co wg wzniosow i wagi pokazuje około 1-1.5 tys kcal spalone (wiadomo te liczniki są tylko poglądowe). Co stanowi 2/5 mojej kaloryczności na dany dzień. Dodatkowo 3 treningi na siłowni nastawione głównie na siłę.

Tak myślę, by zacząć może wozić ze sobą kanapki i np jak w rozopisce - wziąć 2 śniadanie + np tego jakiegoś banana?

Co do bcaa kiedyś brałem, ale zwatpilem w skuteczność a swoje kosztuje. Za to wolę wypić shake białkowy przed jazda powyżej 70km, bo znika na trochę możliwy głód (czuje się pełniejszy) i sam w sobie też aminokwasy ma.
Wysłana -
Kreatyna pita podczas jazdy nic Ci nie pomoże , bo ten środek tak nie działa . Bcaa możesz stosować 1-2 g /10 kg masy
Wysłana -
A bcaa samo w sobie działa? W sensie chyba brałem połowę tego ile podane przez Ciebie minimum i może dlatego nie zauważyłem efektów.

A warto w ogole długotrwale inwestować w kreatyne jeśli chodzi o połączenie roweru i siłowni? Bo brałem (jeśli mi się nie zapomniało np) codziennie bez cyklow po 4.4g monohydratu (4 tabletki z Olimpu).

Oraz czy warto te beta alanine brać na rower?
Wysłana -
Tak warto nawet w stałej suplementacji . 5 g kreatyny możesz stosować codziennie . Beta alanina rownież się nada
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź