SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Co brać na długi wysiłek wydolnościowy?

Wysłana -
A jest jakaś możliwość, by przy powiedzmy tych 50 km, robiąc je w około 2 godziny zabezpieczyć się na tyle by pozbyć się tłuszczu zamiast mięśni? Trzymanie konkretnych stref treningowych może być pomocne?
Wysłana -
Raczej nic tutaj nie wymyślisz. Nie jesteśmy w stanie określić ile czego stracisz. Trzymaj się ogólnych zasad diety i na pewno zminimalizujesz straty mięśni.
Wysłana -
Chcesz dokonać czegoś co nie jest możliwe fizjologicznie, także raczej Ci się nie uda.

Jeśli wykonujesz wysiłki które przekraczją 120 minut to jak najbardziej można wspomóc się żelami energetycznymi, które dostarczają stracone wraz z potem elektrolity jak i węglowodany, które dają energie i poprawiają wydolność. Niemniej, dodatek kofeiny może obniżać udział energii z glukozy spalanej w czasie wysiłku. A co za tym idzie? oszczędzanie większej ilości glikogenu na późniejszy okres wysiłku.
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź