SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Clostilbegyt - po jakim czasie działa

Wysłana -
Po jakim czasie zwiększa się produkcja testosteronu, przy dawce 50mg dziennie ?
Nie chodzi o odblok po sterydach, tylko 3 miesięczną próbę pobudzenia hormonów u "zwykłego" człeka.
Po dziewięciu dniach i tak muszę się ukłuć w związku z innymi badaniami, zastanawiam się więc czy sprawdzić przy okazji
LH FSH i Testosteron.
Ten lek ma szybkie działanie czy trzeba czekać kilka tygodni ?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
To nie testosteron syntetyczny że ci odrazu wynik wyjdzie. Ja badałem po 3 miesiącach. Miałem ponad 1000. Zobacz sobie po miesiącu np
Wysłana -
Ok. Rozumiem.
Wysłana -
1000 ng/dl to dużo.
Wolałbym na taki poziom nie wchodzić, docelowo ma być 650-750.
Od jakiego poziomu teścia startowałeś z lekiem ?
Wysłana -
Dlaczego nie chciałbyś takiego poziomu?? Coś ok 500 miałem poziom startowy
Wysłana -
Jak wiadomo terapię hormonalną najlepiej prowadzić tak żeby utrzymać się na poziomie zbliżonym do naturalnego.
U nie jest to ok.700
Zaczynam od 430.


Zmieniony przez - Takam w dniu 2018-04-12 14:39:31
Wysłana -
Kiedyś mi już jeden doc. podkręcił Testosteron do 1000, nabrałem wody i zmieniłem się w monstrum.
Wolałbym tego nie powtarzać.
Z tym że wtedy było to HCG.
Wysłana -
Nabieranie wody to kwestia pilnowania estrogenu który ci pewnie wybił na hcg


Zmieniony przez - fotograf w dniu 2018-04-12 14:51:27
Wysłana -
Co to w praktyce oznacza ?
Wysłana -
Wklejenie ankiety dzialu
Wysłana -
WIEK: 40
2. WAGA: 77
3. WZROST: 181
4. WYMIARY:
-biceps:
-klatka:
-udo:
-talia:
5. STAŻ NA SIŁOWNI: od roku trening ogólnorozwojowy finess/umiarkowana siłownia
6. DIETA: Drób,ryby,owoce, warzywa, kasze
-białko:
-węglowodany:
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8 lat temu przez 1,5 roku HCG
8. TRENING: fitness/siłownia umiarkowany trening podtrzymujący ogólną kondycję
9. CEL CYKLU: nie ma cyklu,
11. POZIOM BF%: nie wiem, nie mam żadnych zbędnych kg, ale nie żyłuję się.
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): do chudnięcia (ektomorf)
13. STAN ZDROWIA: dobry, brak stresu, brak przemęczenia.
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: umiarkowane owłosienie na ciele i twarzy
15. PPM (podstawowa przemiana materii): 1760 kilokalorii
16. WYNIKI SIŁOWE: nie mam, nie sprawdzam się, nie jestem w treningu typowo siłowym


Zmieniony przez - Takam w dniu 2018-04-12 15:02:46
Strona 1 z 9
Dodaj odpowiedź