sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Cialis - ktory najlepszy?

Wysłana -
witam

planuje zakup cialis jakiegos underu, jakiej firmy polecacie? slyszalem ze axio labs oferuje dobry towar. probowal ktos cialisa APX labs ??
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
nie wiem jak z axio ale Tadaplus dziala super
Wysłana -
http://www.sfd.pl/Cialis_tadalafil_50_&_100mg-t513895.html

No albo 20mg.
Wysłana -
nigdy nie widzialem cialisa w wydaniu 50mg a juz tymbardziej w 100 i niestety nie mam dostepu do takiego sprzetu ;/

moze ktos poleci jeszcze jakiegos dobrego undera? moze slyszeliscie cos o cialisie firmy TADALAFIL Tadacip, Cipla ? lub Tadalis SX, Ajanta ?
Wysłana -
up
Wysłana -
20mg leb urywa
nie wiem jak mozna wziac wiecej
Wysłana -
ja probowalem raz tylko w zyciu takiego wspomagacza, to bylo wlasnie 50mg,i bylo ok ,ale bez szalu,takze pewnie wy***ka,stezenie mysle subst aktywnej bylo dalekie od deklarowanego 50 mg
Wysłana -
ja cialis ze 2 razy bralem, oba po 20mg, jednego nic nie czulem, za to drugi rewelka
Wysłana -
dostalem za free na probe to nie zalowaem
Wysłana -
tadalafil Sanafi 20 mg pol tabletki i dziala konkretnie
Wysłana -
ja cialis 20mg jadłem 2 razy w zyciu, raz nie trepnoł prawie wogle bo zarzuciłem jakis czas po posiłku, za drugim razem na pusty żołądek to było kongo... takie rzeczy to w sex shopie sie kupuje bez problemu . elo
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź