sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Kuchnia SFD

Dodaj odpowiedź

Cheat Day/ Cheat Meal - ZDJĘCIA

Wysłana -
Pomyślałem żeby zrobić temat w którym będziemy wklejać foty ze swoich cheat day, cheat meal.Polega na tym że wklejamy zdjęcia z tego na co pozwoliliśmy sobie zjeść w tym dniu ,wrzucę coś od siebie niedługo ale póki co dla przykładu



oczywiście zapominamy o makro!
Wysłana -
CHEAT MEAL – czyli oszukany posiłek.
Co to, dla kogo i po co?
Cheat meal to oszukany posiłek o podwyższonej kaloryczności, w zależności od osoby i diety obejmujący około 1000 kcal lub więcej. Większość osób nie kontroluje jednak kaloryczności oszukanego posiłku.

Dla kogo?
Cheat meal nie każdemu wyjdzie na zdrowie i warto o tym pamiętać.
Może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego, a wiec przyczynić się do odkładania tkanki tłuszczowej, jak również wpływać negatywnie na zdrowie.
Jeśli wiec dopiero zaczynasz swoja przygodę z redukcją, jeśli Twój poziom tłuszczu w organizmie jest wysoki, jeśli jesteś osoba otyłą – cheat meal nie będzie dobry pomysłem. Cheat meal nie jest dobrym pomysłem dla osób z cukrzyca lub insulinoopornością.

O „oszustwach” w diecie pomyśleć mogą osoby aktywne, z niskim poziomem tkanki tłuszczowej, redukujące już z powodzeniem od pewnego czasu, zwłaszcza – stosujące diety o obniżonym udziale węglowodanów.
Im osoba bardziej wysportowana, tym więcej korzyści z takiego posiłku osiągnie.

Po co?
Zastosowanie posiłku oszukanego ma istotny wpływ na hormony, stymulując je do intensywnych zmian w organizmie. Czołową rolę odgrywają tutaj przede wszystkim: insulina, leptyna, hormony tarczycy oraz grelina.
Działanie posiłku oszukanego daje wymierny efekt w postaci polepszenia nastroju i zmniejszenie napięcia emocjonalnego związanego ze stosowaniem ścisłej diety.
Odejście od diety w ramach jednego posiłku, zastosowane w odpowiednim czasie może przynieść wymierne korzyści.
Stosowanie tego typu zabiegów odradzam jednak również osobom, które mają problemy z trzymaniem diety, osobom, które maja słabszą silną wolę i ciężko utrzymać im rygor. W takim wypadku cheat meal może skończyć się wielkim obżarstwem, które na pewno korzystne nie będzie ani dla naszego wyglądu ani dla naszego zdrowia.

Do poczytania:
http://www.sfd.pl/Dieta_3500_kcal-t1029977.html
http://www.sfd.pl/ile_gram_białka,węgli_i_tłuszczy_na_kg_masy_ciała_-t430265.html
http://www.sfd.pl/Cheat_Day/Cheat_Meal__Redukcja.-t937537.html





Zmieniony przez - lubiekaszke w dniu 2016-11-09 10:58:21

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Pitbull zaraz tu przyjdzie coś czuję
Wysłana -
temat może zostać,na pewno nie będzie miły dla osób na ścisłej diecie
Wysłana -
Coś czuję, że temat szybko się rozwinie
Wysłana -
myślę że nawet ci co liczą każdą kalorie czasami mają wolne [święta ,urodziny itp.]
Wysłana -
Mniej spamu, więcej zdjęć! Naszła mnie ochota na cheat-meal jakiś. Jakieś propozycje, Panie i Panowie? Bo nie mam w ogóle weny
Wysłana -
to nie spamuj tylko wklejaj fotki,co za problem pizza,mak,gyros do wyboru do koloru
Wysłana -
miałem zrobić sobie cheat meal za tydzień ale dla rozkręcenia tematu zrobie dziś[sory że wklejam zdjęcia z neta ale póki co nie mam możliwości robić w domu ]

mniej więcej tak to wygląda



naleśniki z dżemem , polane gęsto rozrobionym białkiem serwatkowym + pepsi max zero [dla ciekawskich zjem 7 takich ]


Zmieniony przez - Valerik w dniu 2014-01-18 13:14:59
Wysłana -
Skoro tak, to ja wstawiam swój cheat-day, którym się własnie teraz zajadam.

Na początku: budyń waniliowy z 500ml mleka + 60g dżemu truskawkowego;
Potem: sernik na zimno (papka), 500g twarogu, 60g wiorków kokosowych, 60g rodzynek;
Następnie: szejk SFD Biała Czekolada;
Na koniec: gorzka kawa i Coca-Cola Zero, aby oszukać organizm


Wysłana -
Zara coś poszperam w swoich zbiorach
Wysłana -
Strona 1 z 157
Dodaj odpowiedź