SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Chcemy schudnąć, ale jak ?? pomożecie ?

Wysłana -
Witam wszystkich,

Zwracam się z uprzejma prośbą o pomoc. Jakieś 2 lata temu udało mi się ładnie schudnąć zrzuciłam dosyć szybko zbędne kilogramy i ten efekt utrzymywał się przez jakiś czas. Niestety ostatnimi czasy zbytnio sobie pofolgowałam i znów jest jak jest. Jako że zbliża się lato i fajnie by było wrócić do poprzedniego rozmiaru i znów mieścić się w letnie ciuchy postanowiłam wziąć się w garść i rozprawić się z tym wrednym tłuszczem. Na szczęście w tym trudnym boju nie będę sama, mama postanowiła się przyłączyć, myślę że we dwie będzie nam łatwiej-będziemy się pilnować i motywować nawzajem. Obie próbowałyśmy z mizernym skutkiem kuracji pana Dukana, nie przyniosła ona żadnych efektów waga ani drgnęła tak więc porzuciłyśmy tą kurację dość szybko.Inne diety także nie przyniosły żadnego skutku. Zresztą doszłyśmy do wniosku że nie tędy droga i nawet gdyby udało nam się zrzucić co nieco to jakim kosztem.... Chcemy schudnąć zdrowo i tu właśnie moja prośba. Czy ktoś kto jest biegły w temacie mógłby rzucić fachowym okiem na nasz wstępny plan i wskazać co należy poprawić a co jest ok ? Byłybyśmy ogromnie wdzięczne za wszelkie rady i sugestie. Poniżej krótkie info:
Wiek : ja 19 mama 41
Waga : ja 64 mama 84
Wzrost : ja 165 mama 168
Obwód w biuście(1) : ja 94 mama 107
Obwód pod biustem : ja 85 mama 93
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): ja 78 mama 87
Obwód na wysokości pępka : ja 84 mama 98
Obwód bioder (3): ja 95 mama 110
Obwód uda w najszerszym miejscu: ja 56 mama 84
Obwód łydki : ja 36 mama 40
W którym miejscu najszybciej tyjesz : ja brzuch i uda mama dupa i uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : ja cycki :( mama talia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) ja marsz do szkoły 1,5 km , w-f
Co lubisz jeść na śniadanie: brak preferencji
Co lubisz jeść na obiad : jesteśmy wszystkożerne
Co jako przekąskę : owoce orzechy
Co jako deser : lody i czekolade
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : wszystko ok
Preferowane formy aktywności fizycznej rower, marsze, ćwiczenia w domu, jazda konna
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : oj dużo różnych, dukan, kapuściana...
Cel: ja wrócić do 55 kg mama do 70
Jesteśmy bardzo zmotywowane aby osiągnąć wymierne rezultaty, dlatego sprostamy nawet najbardziej rygorystycznym wymaganiom. Prosimy o rady, wskazówki, sugestie jak ćwiczyć kiedy i ile czasu i co jeść i w jakich ilościach gdyż w tym temacie jesteśmy zupełnie zielone..
Tutaj nasz dzisiejszy jadłospis: http://speedy.sh/tkQCv/jadlospis.doc nie wiem jak wstawić bezpośrednio dlatego przesyłam linka. Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
przeczytalas linki ktore zaiescilysmy w regulaminie dzialu?
prosze byscie na podstwie tego co przeczytacie probowaly ulozyc diete.
dla ciebie
1800kcal BWT 120/130/reszta do wartosci kalorycznej
dla mamy
1700kcal
BWT 120g/150g/reszta do wartosci kalorycznej

Powiedz ile razy w tygodniu mozecie wygospodarowac na treningi i jakie?

Zmieniony przez - obliques w dniu 2012-04-21 13:21:20
Wysłana -
Tak, może źle się wyraziłam.. nie chodzi mi o skonstruowanie diety i planu treningowego chciałabym tylko dowiedzieć się jak jeść i ćwiczyć żeby schudnąć. Czy w naszym wypadku jazda na rowerze ok 1 godz dziennie pół godzinne marsze, brzuszki, przysiady itp będą wystarczające ? Co przyniesie lepsze rezultaty krótkie i bardzo męczące biegi czy długie marsze w średnim tempie ? No i o ile obciciąć zapotrzebowanie kaloryczne? Przepraszam jeśli w jakiś sposób naruszyłam regulamin.
Wysłana -
wszytsko juz powiedzialam a w linkach masz odpowiedz na swoje pytania, na prawde trudno kazdemu powtarzac to samo bez podstawowej wiedzy jaka zawarlysmy we wspomnianych artykułach rozmowa miedzy nami bedzie niemozliwa bo nie zrozumiesz co pisze i mowie.
nie nic nie naruszylas, przepraszac nie ma za co
Wysłana -
tak, jak Ci pisalam juz:
: brak białka, tluszczu II maca do śmieci, wędliny tez. III kurczaka zamieniajcie na inne mięsa, bo są nafaszerowane hormonami, ktore nie służą kobietom. IV ryby z puszki rzadko. Generalnie: ilosc kcal głodowa. Brak dobrych zrodel bialka, roznych mies- rowniez tlustych, wątróbki (raz na jakis czas), tlustych ryb, zdrowych tluszczy: oliwa, tran, omega-3, awokado, olej kokosowy, lniany, orzechy. Warzywa wszedzie w ilosci min. 750g dziennie i NIE WLICZA sie ich w bilans (poza korzeniowymi, straczkowymi, ziemniakami- te nalezy odstawic). Weglowodany: rosliny straczkowe, ryz brazowy/dziki/pelnoziarnisty, komosa, kasza gryczana. Brzuszki, przysiady i inne tego typu radosne cwiczenia nic nie pomogą. Najlepsze kombo to trening silowy+ cardio. Z owocami nie szaleć- max 25g fruktozy dziennie do sniadania lub potreningowo. Serki, jogurciki, etc to nie jest źrodlo bialka, kobiety nie powinny spozywac wiecej niz 150g nabialu (oprócz jaj- bo te są swietne i mozna jesc duzo) dziennie. Twarog najlepiej tylko na noc. Generalnie u kobiet bardzo dobrze spisuje sie na redukcji calkowite odstawienie nabialu, ktory powoduje retencje wody, tudziez czesto utrudnia odchudzanie. Poza tym je sie pelnotluste produkty, a nie odtłuszczone. Kobieta bez odpowiedniego spozycia tluszczy, narobi sobie zaj**istych problemów hormonalnych.

http://www.sfd.pl/[art]_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html

http://www.sfd.pl/-t585708.html

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2012-04-21 13:49:11
Wysłana -
Wielkie dzięki za wskazówki.. w takim razie na podstawie artykułów i informacji od Was zabieram się do konstruowania diety.. przepraszam za zamieszanie..
Wysłana -
co ty ciagle przepraszasz?
ukladaj i pokaz co wymyslilas

Zmieniony przez - obliques w dniu 2012-04-21 14:24:45
Wysłana -
Trochę posiedziałam nad tymi tabelkami i w życiu nie spodziewałam się że będę mogła aż tyle zjeść i zmieścić się w bilansie kalorycznym :)

Na czczo przed śniadankiem zamierzamy maszerować 40 minut, a po obiadku rower 1h nie zdążyłam jeszcze przeczytać o ćw. siłowych mam nadzieje że w domowych warunkach coś wykombinujemy i dołożymy parę ćwiczeń z tej kategorii. Mam jeszcze pytanko odnośnie napojów czy powinnam odstawić coca cola zero niby nie ma kalorii, ale wszyscy donoszą o szkodliwości słodzików... ? Ten jadłospis jest ułożony pode mnie potem wyśle mamy. Rzućcie okiem i dajcie znać co należy zmienić, będę bardzo wdzięczna.

P.S Kocio2009 napisała że warzywa te poza strączkowymi, korzeniowymi, ziemniakami nie wliczają się w bilans, więc ich nie uwzględniłam (rozumiem, że mogę bezkarnie do obiadu dorzucić brokuła ?) A i ten budyń, wiem że raczej powinnam z niego zrezygnować, ale ciężko żyć bez odrobiny słodyczy..

Wysłana -
slodkiego smaku musisz sie kochana odzwyczaic- wiec budyn out. To samo napoje light, bez cukru, ale powodują chec na slodkie i utrudniają odzwyczajenie sie od slodkiego. za duzo nabialu: mleko+serek=200g, a ma byc max 150. rano nie ma bialka w sniadaniu.
Wysłana -
tak... brak odpowiedniego białka w śniadaniu... 4 g pełnowartościowego białka z mleka to prawie nic..
Wysłana -
szkoda myślałam że jakoś uda mi się przemycić ten budyń hahah no ale trudnobiałko z płatków owsianych się nie liczy ?
Strona 1 z 7
Dodaj odpowiedź