SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chcę zacząć ćwiczyć siłowo po ciąży . Jestem początkująca.

temat działu:

Ladies SFD

Ilość wyświetleń tematu: 11198

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 26 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1137
NICK: Motyllica
WIEK: 30
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: Siłowo - nigdy nie ćwiczyłam.
Od 09.2012 do 03.2015 ćwiczyłam kardio : step, spinning, indoor cycling, zumba, bieg na bieżni, rower. Od 2 do 5 razy w tygodniu po godzinie, niestety miewałam przerwy.

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 65 kg
WZROST: 170 cm
OBWÓD RAMIENIA: 32 cm
OBWÓD ŁYDKI: 39 cm
OBWÓD UDA: 58 cm
OBWÓD BIODER: 103 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 93 cm
OBWÓD TALI : 80 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 94 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Chciałabym nieznacznie zredukować masę ciała ( maksymalnie 3-5 kg) , ale najbardziej zależy mi na rekompozycji. Nie jestem skupiona na cyferkach , które pokazuje waga. Chciałabym poprawić kondycję, wzmocnić mięśnie posturalne oraz ujędrnić ciało i lepiej się poczuć we własnej skórze. Mam nadzieję , że ćwiczenia wejdą mi w nawyk i staną się częścią zdrowego stylu życia. Nie obraziłabym się gdyby przy okazji zmalały obwody :)

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: Atopowe zapalenie skóry
PRZEBYTE KONTUZJE: nie kontuzja, ale zespół cieśni nadgarstka
WADY POSTAWY: nic mi nie wiadomo na ten temat
ALERGIE: Atopowe zapalenie skóry
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Kilka miesięcy stosowałam krążki NouvaRing , w grudniu przestałam i teraz oczekuję na powrót miesiączek
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Już nie. Stosowałam od 07.17 do 12.16
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************