SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Chcę schudnąć

Wysłana -
Witajcie,



jak w temacie - chciałbym schudnąć, a dokładniej to pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.

Chodzę na siłownię 3-5 razy w tygodniu i wykonuję trening FBW ze splitem w zależności od tego ile mam czasu w tygodniu (cardio/aeroby prawie nie robię). Ogólnie mam dietę, której makro wygląda następująco:

Białko - 190g

Tłuszcze - 70g

Węglowodany - 220g

czyli ok. 2300 kcal



Mam 183cm i ważę obecnie 78,8kg.



Mam możliwość zjedzenia tylko trzech posiłków dziennie ze względu na pracę i rano nie mam czasu nic zjeść:

-pierwszy posiłek jestem w stanie zjeść 11.30-12.00, potem idę na siłownię,

-wracam do domu i jem obiad ok. 17

-kolacja przed 20 i kładę się spać ok. 21.30, a wstaję 4.30



Wiem, że powinno zjeść się to śniadanie, ale nie specjalnie mam czas. Wcześniej starałem się zjeść śniadanie, ale byłem w pracy zmęczony, bo musiałem wstać wcześniej i jakoś rano nie jestem specjalnie głodny.



Generalnie udało mi się już schudnąć 11kg od początku roku, a od maja aż 3,5kg, ale mam problem z dwoma rzeczami:

1. Dolna część brzucha, która wygląda jakby ktoś mi nałożył kółko dla małych dzieci do basenu i choć widzę poprawę to dam bez zmian

2. Dlaczego mimo trzymania miski waga pokazuje, że masa ciała poszła w górę. Gdyby różnica była 300g to jeszcze nic, ale 1,5kg to już sporo. Choć dnia następnego pokazuje, że już jest mniej i nie wiem od czego to zależy

Suplementacja:

1. Białko 30g 1/2 dziennie - niestety nie zarabiam wielkich pieniędzy i z samego jedzenia byłoby mi ciężko bez dużego uszczerbku na budżecie.

2. BCAA

3.Kreatyna - choć tu już skończyłem zalecany cykl (może to jest powodem takich skoków wagi, bo czytałem iż kreatyna zatrzymuje wodę)

Spożywam przede wszystkim: jaja, kurczaka, chude wędliny, ryby (od czasu do czasu) twarogi, serki wiejskie, płatki owsiane, makarony, ryże, kasze, pełnoziarnisty chleb, warzywa - wybierając produkty patrzę po makro jakie mają, ale ważny jest dla mnie błonnik, bo dostarczam 35-40g, a mam tylko 3 posiłki.
Muszę jeszcze dodać do tego jogurty greckie i naturalne oraz spożywane tłuszcze: oliwa z oliwek, ole rzepakowy, słonecznikowy, orzechy, pestki słonecznika i dyni, masło orzechowe

Unikam słodyczy, napojów słodzonych, fast foodów oraz innych tego typu rzeczy.

Jeśli ktoś mógłby mi coś doradzić, co zmienić lub o co się zatroszczyć to bardzo proszę o poradę.

Czy na śniadanie mogę zmieszać białko z płatkami owsianymi/orkiszowymi w postaci shakea i wypić oraz czy podroby mogą posłużyć jako urozmaicenie, bo nie będę ukrywał, że cena za filet z kurczaka jest dość spora.

Dzięki i pozdrawiam
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zacznij jeszcze raz od poprawnego wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego :
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 
Wysłana -
Skoki wagi to normalna sprawa, wypijesz wiecej wody, slabiej się wypróżnisz, bierz pod uwagę np co tygodniowe pomiary, im dalej tym jest coraz trudniej o efekty.

3 posiłki ok, sniadania nie musisz jadać, sporo osób np trenuje na czczo lub nie jadają śniadań bo nie są z rana w stanie coś wcisnąć w siebie
Wysłana -
Wypełnij również ankietę działu: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Dostosuj się do w/w wskazówek.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź