SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Cel: nowa ja w 2017

Wysłana -
no to start, szama na dziś poniżej. Wafle z braku laku - nie zdążyłam rano ogarnąć innego źródła ww.

Plan na dzisiejszy trening:
1. przysiad ze sztangą
2. wykroki chodzone z kickbackiem
3. suwnica
4. wiosło hantlami w opadzie tułowia
5. wyciskanie na ławce płaskiej
6. wyciskanie na barki stojąc

Wysłana -
pierwszy trening po przerwie całkiem nieźle, choć czułam spadek kondycji.
Zapisuję ku pamięci ciężary.
Przysiady 0 10 12 13.5kgx12 (przy trzeciej serii się pomyliłam i zrobiłam z nierównym ciężarem)
Wykroki 0 2 3 4kgx12
Suwnica 60 60 70 70kgx12 (ciężko mi szło koszmarnie, a już przed przerwą robiłam 80/90kg)
Wiosło w opadzie 4 4 5 6kgx12 - trzęsły mi się nogi (uda) na maxa - czemu?
Barki stojąc 2 3 4kgx12 5kgx10 - te 5kg sztangielki to jest jakaś magiczna granica, której nie umiem przekroczyć :(
Wyciskania podchwytem nie zrobiłam, bo niestety wszystkie ławeczki były zajęte, a musiałam się wyrobić w konkretnym czasie.
Na koniec 2km na bieżni - pot się lał ze mnie jak wściekły;) Kondycjo, wracaj.

Wczorajsza micha trochę przekombinowana, bo w rozjazdach - weszło ok 2K kcal - nie super czysto ale też nie najgorzej.
Dziś też trochę bałagan, ale dramatu nie będzie. Za to wieczorem ogarnę posiłki na czwartek i piątek, więc mam nadzieję że wreszcie zacznę trzymać czystą michę.
Wysłana -
Trening B na dziś, superserie po 2 ćwiczenia, 5 serii - mam nadzieję, że ogarnę, bo mam takie zakwasy po poniedziałku, że ledwo chodzę;) A takie małe ciężary to były.
A1 Goblet squat
A2 MC
B1 ściąganie drążka podchwytem
B2 przyciąganie dolnego wyciągu szeroko
C1 wyciskanie w mostku biodrowym
C2 rozpiętki
D1 wyciskanie talerza przód/góra
D2 uginanie ramion stojąc
Strona 8 z 8
Dodaj odpowiedź