SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Carb Cycling na redukcji - prośba o ocenę

Wysłana -
Witam,
Wiek - 32 lata, wzrost 176cm, waga 79kg .
od jakiegoś czasu jestem na redukcji, zrzuciłem kilka kg , jednak zostało jeszcze kilka kg do zrzucenia. W większości z brzucha.
Postanowiłem wejść na rotację węglami, jednak nigdy jeszcze tego nie robiłem, dlatego proszę o ocenę.

Zapotrzebowanie kcal - 2200kcal
białko - 181g - 727kcal (2,4g na kg)
tłuszcze - 79g - 711kcal (1g na kg)
węgle:
niskie - 140g (560kcal) = 2000
średnie - 190g (760kcal) = 2200
wysokie - 240g (960) = 2400 kcal total

trening:
Poniedzialek - klata + triceps - wysokie (240g ww)
wtorek - interwaly - średnie (190g ww)
sroda - barki + biceps - średnie (190g ww)
czwartek - wolne - niskie (140g ww)
piatek - plecy + nogi - wysokie (240g ww)
sobota - brzuch + interwały - średnie (190g ww)
niedziela - wolne - niskie (140g ww)

Czyli wysokie ww w dni ciężkiego treningu (2 w tyg) / niskie w dni wolne (2 w tyg) / oraz średnie w dni w których zamierzam robić interwały lub tabate (3x tyg)
Czy ta rozpiska jest ok? Co myślicie? Co byście zmienili?
Aktualnie redukuję od 6tyg i po każdym treningu siłowym robie 35min cardio. Niestety strasznie zmęczony jestem po tym i nie mam na nic siły, dlatego zamierzam zrezygnować całkowicie z cardio po treningu siłowym na rzecz interwałów w dni nietreningowe. Czy to dobry pomysł?
Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
W jakim celu właściwie ta rotacja u Ciebie i dlaczego akurat w taki sposób to ustawiłeś?
Trochę się ciężko odnieść jeśli się nie zna założeń. To nie są nawet bardzo duże wa

Interwały w dni wolne zamiast płaskiego cardio po ciężarach to dobry pomysł.


Zmieniony przez - Mellopl w dniu 2018-05-12 22:14:21
Wysłana -
Kalorii niewiele. W jaki sposób liczyłeś zapotrzebowanie i jak zmieniają się obwody. ciała przez te 6 tygodni?
Wysłana -
W ciągu tych 6tyg zeszło mi 4cm w brzuchu i może 1kg z wagi, jednak obwód brzucha to wciąż 93cm i aktualnie mam zastój, dlatego chciałem wprowadzić rotację, żeby więcej kcal nie ucinać. Treningu dokładać nie mogę, bo aktualny trening mnie wykańcza, dlatego myślałem o rotacji. Wg wszystkich kalkulatorów wychodzi że moje zapotrzebowanie to ok 2800kcal , początkowo uciąłem 400, pózniej kolejne 200 więc aktualnie jestem na 2200kcal. Jakieś rady? Oczywiście chcę przyciąć brzuch jeszcze chociaż z 4cm
Wysłana -
Ilość kcal już na końcówkę redukcji, więc nie wiem czy dasz jeszcze radę zredukować te 4cm. Możesz próbować rotacji.
Wysłana -
Należy nadmienić, że Twój podział treningowy nie jest optymalny. Połączenie typu nogi z plecami lub barki z bicepsem nie należą do najlepszych.
Wysłana -
nogi z plecami to rozumiem, ale barki z bickiem niby dlaczego zle polaczenie?
Wysłana -
Nieodpowiednie na tle całokształtu rozkładu.
Nie widzę potrzeby odseparowywania treningu na tak małe partię.
Wysłana -
aaa sorry Duude, bo Ty odniosles sie do rozpiski autora, a ja nie zerknalem i odnioslem sie ogolnie do polaczenia barki biceps. ale jak dla mnie klatka z triceps tez niekoniecznie razem
Wysłana -
Domer, nie rozumiem. Dlaczego uważasz, że moje kcal są już jak na koniec redukcji? Przecież 2200kcal to wcale nie tak mało, docelowo chciałem uciąć do 2000 kcal albo nawet mniej - już na sam koniec. Moje zero kcal to niecałe 2800kcal więc wcale dużo nie uciąłem. 176cm / 79kg a mój tryb życia jest raczej siedzący poza siłownią.
Co do treningu. Czy klatka z bicepsem / barki z tricepsem / nogi z brzuchem / plecy osobno będzie okej połączeniem? Do tego w DNT 2x interwały?
Co myślicie?


Zmieniony przez - Krzysieek12345 w dniu 2018-05-15 19:02:59
Wysłana -
Jeżeli redukcja trwa krótko, to można sobie pozwolić na takie ucinanie. Rozkład dni treningowych wygląda sensownie/
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź