W tym artykule zaprezentuję kilka sposobów włączenia serii o wysokiej liczbie powtórzeń do poważnego programu siłowego, jak również przyjrzę się wynikom niektórych badań z interesującego nas zakresu.

PERIODYZOWANY TRENING SIŁOWY I RÓŻNORODNOŚĆ TRENINGOWA - TO NIEZBĘDNA STRATEGIA STAŁEGO POSTĘPU.

Szczegółową dyskusję na temat periodyzacji treningu siłowego zachowam na osobny artykuł. Z badań nad periodyzacją treningu warto zapamiętać fakt, iż periodyzacja treningowa lub zmiany w treningu są kluczem do przełamania zastoju i dokonywania stałego postępu zarówno w zwiększaniu siły, mocy, jak i muskulatury1. Korzyści płynące z periodyzacji treningowej zaobserwowano zarówno u początkujących1-4 , jak i doświadczonych sportowców1, 2, 5-9. Jest ona jednak szczególnie ważna dla zaawansowanych ciężarowców, kulturystów i innych sportowców.

Periodyzacja treningowa może być stosowana na wiele sposobów. 

Zmienne treningowe, którymi najłatwiej manipulować, to 

(...)

A W PRAKTYCE...

Ok, postarajmy się coś zrozumieć z tego wszystkiego...

Wszystkie wyżej wymienione badania w połączeniu z wnioskami, jakoby trening o wysokiej liczbie powtórzeń był tak samo 

(...)

PODSUMOWUJĄC: 

duża ilość powtórzeń z lżejszym ciężarem i niską prędkością ruchu, wykonywana 

(...)

http://www.perfectbody.pl/TRENING/3/756/Czy-w-powaznych-programach-silowych-jest-miejsce-na-serie-z-duza-liczba-powtorzen.html