SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CYKLowa UKŁADanka

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2205

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 33
Mam prosto z Greckiej apteki (nie wszędzie jeszcze trzeba recepte)...

Deke (Organon Holandia) 5 ampułek 2ml/200mg, 3 ampułki 1ml/50mg

Do tego Clomid 24 tabletki po 50 mg, Nolvadex 60 tabletek po 10 mg, Proviron 40 tabletek po 25 mg...

Pewnie bez składu i ładu, nie znam się i stąd mój post.
Co można z tego ułożyć?

Wolałbym bez testosteronu, chociaż jeśli bez tego miałbym mieć "przykre" konsekwencje to jestem otwarty,
Chciałbym też coś z tych odblokujących srodków wziąć w czasie cyklu tak przezornie na jakieś gino lub coś w tym stylu.

Plus co mozna dorzucić by osłonić wątrobe? Suplementy, medykamenty... (przypuszczam że mam wrażliwą wątrobe, bolała mnie po kreatynie czy po kiepskim żarciu)



Cykl jest pierwszy, chciałbym żeby był raczej lekki i z dobrym zabezpieczeniem, trenuje raczej długo z tym że siłownia jest dodatakiem do sportu, waże około 70 kg. (105 kg. klatka) mam 21 lat (btw. do jakiego wieku stabilizuje się gospodarka hormonalna? z ciekawości bo cykl i tak wezme)
Fajnie żeby też nie był zbyt długi ten cykl.

Z góry dzieki za pomoc
(jak ktoś chce to odwdzięczyć się moge miejscem gdzie byłem na zakupach)
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
BadMad ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 10221 Wiek 1 rok Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 44200
bardzo możliwe że masz dobry stuff,to bardzo ładnie.jednak FAKTEM jest że sprzedają w APTEKACH WAŁY.Szczególnie obcokrajowcom.