SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Buty do biegania - dla początkującego

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3419

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 802 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11706
Witam. Chce dodać bieganie do treningów Kalisteniki, aby poprawić kondycję, a przy okazji czasy na 1 i 3km.

O mnie:
Wiek: 18
Wzrost: 178
Waga: 64

Jeśli chodzi o moją przygodę z bieganiem to w czerwcu przed wakacjami przez ok 2 tygodnie biegałem po 4km x3 w tygodniu.

Ostatnio biegaliśmy na WF'ie 30 minut bez przerwy swoim tempem i przez ten czas przebiegłem 20 okrążeń na bieżni 300m, więc wychodzi 6km.



Posiadam Ekiden 50 KALENJI, ale już totalnie zniszczone, więc się nie nadają do biegania.

Jakie polecacie buty od biegania za 150zł?

-Zamierzam biegać po "pseudo" tartanie, nie jest to typowy tartan, ale taka ziemia i jakby wysypane kamyczki - nie znam się, ale jest to bieżnia wokół orlika.

-Czytałem o typach stóp(neutralna, pronująca, supinująca), ale nie wiem jaką mam i tutaj pytanie czy jeśli pojadę do sklepu np. Decathlon to na miejscu mogę liczyć na taką pomoc w doborze obuwia pod tym względem?

+pytanie odnośnie spodni

http://allegro.pl/dresy-spodnie-sciagacz-adidas-ess-s-l-tutaj-roz-s-i3545692158.html

Co sądzicie o tych? Są niby wykonane w technologii CLIMALITE. Czy nadają się do biegania i treningów w ujemnej temperaturze?

Zmieniony przez - WŚ w dniu 2013-09-21 12:05:57
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
sprinterek Rafał S.
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 7410 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12084