SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Budowa masy mięśniowej w trasie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4394

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1207
Witam mam 21 lat 180cm wzrostu, ważę zaledwie 60kg.( nie jestem na nic chory, taki chudy jestem od zawsze)
Pracuję jako kierowca międzynarodowy 4 tygodnie w trasie więc jest problem z regularnym jedzeniem, snem oraz jakimkolwiek treningiem.
Co możecie mi poradzić aby przytyć? Warto wspomóc się jakimiś odżywkami typu mutant mass , mass extreme?
Chciałbym przy moim wzroście przytyć do około 80kg lecz wiem że to dluga droga.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6256 Napisanych postów 75956 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754427
Take rozwiązanie na pewno ułatwia trzymanie diety. Poza tym zapraszam do działu kuchnia sfd.

http://m.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2017-10-06 06:35:02

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9050 Napisanych postów 82717 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699603
Bez treningu siłowego jeżeli przytyjesz to jedynie w tkankę tłuszczowa , wiec nie wiem czy jest Ci to potrzebne .
Napisz co jesz w ciągu dnia i jak wyglada Twój plan dnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert