SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Budowa masy mięśniowej

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 18
Płeć Mężczyzna
Cel Masa
Waga 45
Wzrost 161
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Pracuję praca czasem stojąca czasem siedząca to zależy ale nie przemęczam sie za bardzo,pracuję na dwie zmiany od 14 do 22( 23 jestem w domu) i od 6 do 14 podróż trwa nieco ponad godzine
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) mógłbym chodzić 3-4 razy w tygodniu na siłownie myślę
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie nie stosowałem nigdy diety chciałbym dopiero zaczać
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Ektomorfik,niedoczynność tarczycyc
Stosowana lub planowana suplementacja planuje kupno jakiś białek bądz węglowodanów
Wysłana -
Witam na forum jestem nowy jestem Ektomorfikiem oraz mam niedoczynność tarczycy warze 45kilorgramów przy wzroście 161 oraz 18 lat od lat nie mogę przytyć,dla ektomorfika przytyć nawet ten głupi kilogram to tragedia ale chcialbym zmienic swoj wyglad bo nie chce cale zycie wygladać jak szkielet troche czytałem o Tym i przy mojej wadze powinienem spożywać dziennie conajmniej 2.500 kcal aby waga coś ruszyła + węglowodany oraz białko i oglądałem filmy i dowiedziałem się że można jeść Pizze tzn no nie wiem jaka to ale skladniki na pizzy posiadają dużą ilość kcal oraz węglowodanów ale nie wiem czy to prawda bo nigdy nije miałem diety i się na niej nieznam ale za wszelką cene chcę przytyć ewentualnie jak macie jakieś pomysły na odżywianie z taką ilością kalori na codzień,bo mam bardzo szybki metabolizm i pewnie 5-6 dziennie bym musiał jeść a i jeszcze jedno jak oglądałem jeden filmik na Yt to chyba słynny kulturysta mówił że można kalorie na codzień uzupełniać też Oliwą z oliwek ponieważ kilka łyżek ma z 1000 tych potrzebnych Kcal a na innych filmach za to mowią inne rzeczy ja juz nie wiem kogo sie posłuchać mieszanie w głowie xd



Zmieniony przez - szarum w dniu 2017-05-30 16:13:05
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie musisz jesc 6 razy dziennie . Ilość posiłków jest obojętna . Najważniejsze jest utrzymywanie właściwego bilansu kalorycznego oraz rozkładu makroskladnikow .
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Wysłana -
flex1976
Nie musisz jesc 6 razy dziennie . Ilość posiłków jest obojętna . Najważniejsze jest utrzymywanie właściwego bilansu kalorycznego oraz rozkładu makroskladnikow .
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.


ABY UTRZYMAĆ WAGĘ
2578 kcal
15% białka: 387 kcal = 97 g
55% węglowodanów: 1418 kcal = 355 g
30% tłuszczu: 773 kcal = 86 g to wziełem z strony tzn z takiego kalkulatora bo wyliczenie z tego co podałeś jest przyznam troche skomplikowane xd
Wysłana -
Leki stosujesz ? Jak aktualnie wyglądają Teoje wyniki. Wstaw obecny plan żywieniowy .
Wysłana -
nie,nie leczę się od kilku lat już od 2 gimnazjum bodajże,plan żywieniowy hmm no do tej pory jadlem to co mialem i tyle ani zadnej diety ani nie liczylem kalori pare kanapek na snadanie,kolacje no obiady jakieś tam i czasami jakąś jajecznice bądz coś innego sie wszamało jeszcze przed kolacją ale to tylko tyle,ew jak dam radę mogę podesłać swój obecny wygląd
Wysłana -
No to piszesz ze od lat nie możesz przytyć .... No ale chyba nic dziwnego . Masz niedoczynnosc - nie leczysz się / brak leków normujących poziom hormonów tarczycowych . Odzywianie leży ....
Wysłana -
ale na oko calkiem chyba duzo jadłem no warze te 45 a potrafilem wszamać tyle obiadu co kolega 60kg, lub nawet 3/4 bochenka chleba zmieścić w sobie na samą kolacje a za godzine już czuć głód,nie z mojej winy nie miałem leczonej tarczycy to nie zależało odemnie
Wysłana -
dopiero chcę zaczać się odżywiać i zmienić swoje życie skoro już mam dostęp do wlasnych pieniędzy ktorych nijgdy nie miałem to chce to zrobić teraz bo kiedyś było to niemożliwe
Wysłana -
No to w pierwszej kolejności szukaj endokrynologa i zajmij się tarczyca . To ze zjesz duży obiad o niczym nie świadczy . Może poprostu misisz zjesc 6 takich obiadów żeby dostarczyć określana ilość kalorii i mieć nadwyżkę kaloryczna
Wysłana -
tylko wiesz, wizyte będe miał za conajmniej pólroku bo to chory kraj i zawsze tak miałem, a w tym czasie chciałbym chociaż już troche kilogramów przytyć pół roku to dużo czasu a przy odpowiednich chęciach i staraniach..
Wysłana -
Skąd wogole wiesz ze masz niedoczynnosc tarczycy ?
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź