SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Budowa masy mięśniowej

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 18
Płeć Mężczyzna
Cel Masa
Waga 45
Wzrost 161
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Pracuję praca czasem stojąca czasem siedząca to zależy ale nie przemęczam sie za bardzo,pracuję na dwie zmiany od 14 do 22( 23 jestem w domu) i od 6 do 14 podróż trwa nieco ponad godzine
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) mógłbym chodzić 3-4 razy w tygodniu na siłownie myślę
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie nie stosowałem nigdy diety chciałbym dopiero zaczać
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Ektomorfik,niedoczynność tarczycyc
Stosowana lub planowana suplementacja planuje kupno jakiś białek bądz węglowodanów
Wysłana -
a czym mam zastępywać to że nie będe mógł normalnie ani nic sobie ugotować ani nic w pracy? jakieś serki/chleb,jakieś owoce,sałatka? aby dostarczyć tych kalori A i mam jeszcze jedno pytanie które chcialem zadać wcześniej ale chyba zapomniałem xd jakbym dziennie pił jedno mleko które cały litr ma mniej więcej 600 kcal czy to też mogłoby być rozsądne ? lub chociaż w te dni treningowe
Wysłana -
A kto ma możliwość gotowania w pracy? Myślę, że nikt. Posiłek przygotowujesz np. dzień wcześniej, wieczorem w domu i zbierzesz do pracy w pojemniku. W zasadzie każdy posiłek możesz zabrać. Kwestia dobrych pojemników. Picie 1l mleka dziennie nie ma większego sensu. W jakim celu? Smakowym?
Wysłana -
okej dziękuje za tyle pomocy napewno skorzystam z tego a w sumie nie sądziłem że komuś tyle będzie sie chcialo odpowiadać na moje ,,niektóre głupie'' pytania xd dzięki
Strona 6 z 6
Dodaj odpowiedź