sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Brak siły, co dalej?

Wysłana -
Wiek : 17
Waga : 67
Wzrost : 185cm
Staż treningowy: 10msc
Obwód pasa: 82
Obwód klaty: 92
Obwód uda: ok. 50
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Ostre WFy poniedziałek, środa (nauczyciel - trener siłki), do tego 3 razy w tygodniu, i tutaj sam się gubie, ponieważ wczesniej robilem FBW przez aplikacje 30 dni challenge, aktualnie jestem w klatce umysłowej i nie wiem czy dalej robić FBW czy split, nie wiem.
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie
Stan zdrowia: Wada postawy, średnia kondycja.
Preferowane formy aktywności fizycznej: nie wiem, byle by w domu.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: nie liczylem, ale aktualnie jem zdrowo - żadnych syfów, fast foodów, i tak od momentu zetknięcia sie ze sportem, Dodam, ze rok temu wazylem 90kg i boje sie dlatego dodawać więcej rzeczy do diety żeby nie wrócić.
Aktualnie trzymam sie na ok. 2000-2100kcal, 250-300 białka, tłuszczy z 50 albo mniej, białka ok 100. Jem ryże, makarony, owsianki, jajka itp.
Wrażliwość na stymulanty: nie
Możliwosci finansowe: Bardzo małe, mam co miesięczne wydatki i jestem na utrzymaniu rodziców.
Cel/problem/opis: Otóż nie wiem co dalej ze sobą zrobić, jestem bardzo słaby na ramionach (29cm w biciu), kupilem drążek i gumę oporowa 25kg - nawet z gumą nir daje rady sie podciagac, dopiero do tego dostawiajac krzesło na podparcie stóp, a i tak mało. No i ogólnie słabo z tą siłą, najmocniejsze mam mięśnie brzucha. I też nie wiem czy zostać przy tym FBW bo w sumie byłem po nim mega wyczerpany zawsze i jakieś efekty były, ale nie wiem, czy split nie byłby lepszy, ale tutaj znów nie wiem jak co dobrać, kompletnie nic, pogubiony w tym jestem. Chialbym poprawić siłę, zbudowac trochę mięśni a no i je Wyrzeźbić. Obliczając poziom BF mam ok. 11-12%, nie wiem naprawdę, z gory przepraszam za chaos i w razie czego proszę pytać. Pozdrawiam.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Rozpisz dokładnie tą dietę w szablonach z potreningu.pl
Wysłana -
na pewno grubo przesadzasz z bialkiem, z Twoja masa ciala maks 150g na dobe w zupelnosci starczy
Wysłana -
Mój błąd, 250-300 węgli, a białka ponad 100 lekko. Dietę dam jak będę w domu.
Wysłana -
no to ok:) od razu inaczej to wyglada, podrzuc dietke, to bedziemy myslec co pozmieniac
Wysłana -
Okej, tak wygląda ten plan: http://i.imgur.com/JVorML1.png

Czasami jest mniej, w sensie wlasnie cos okolo 2000-2100 kalorii, zależy od obiadu, bo go robi mama i robi różnie - raz to, raz tamto ale mniej wiecej bazuje na tych mikroskładnikach. W szkole też sie ma sprawa różnie bo nie mam możliwości brania jakiś owsianek itp. więc musze proste rzeczy takie jak bulki/chleb razowy.


Zmieniony przez - wgnsy123 w dniu 5/17/2017 4:53:35 PM
Wysłana -
te kajzerki do wywalenia
brak warzyw
jak brakuje pomysłów to kuchnia sfd pomoze
Wysłana -
jw zamien na razowaca zytniego i bedzie calkiem ok
Wysłana -
Do kuchni SFD zajrzę na pewno, ale chodzi mi głównie, co może być przyczyną braku siły? Warzywa nie zawsze jem, ale staram się dodawać w miarę możliwości. No i dręczy mnie to, czy FBW czy split? bo z tym splitem to nie wiem na prawdę skąd mam ogarnąć sensowne ćwiczenia aby dały mocny wycisk na daną partię, FBW jak robiłem to było okej, ale właśnie zostało ze mnie chucherko bez siły.
Wysłana -
podbij kalorie, ukierunkuj trening bardziej pod katem silowym, mozesz sprobowac glowne boje wykonywac moetoda 5x5
Wysłana -
Właśnie mam tylko drążek i gume oporową 25kg, dlatego ciezko chyba będzie z treningami siłowymi..
Strona 1 z 9
Dodaj odpowiedź