SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Brak postępu redukcji, co dalej?

Wysłana -
Hej, jestem w trakcie redukcji, która trwa już blisko 6 miesięcy, częściowo tak długo z powodu okresów kiedy brakowało mi motywacji. Zastanawiam się co robić dalej,przejść na zero kaloryczne w celu podreperowania metabolizmu, jakie macie rady? wiem, że nikt nie poda mi złotego środka i decyzja ostatecznie bd należała do mnie, ale proszę o rady duzo bardziej doświadczonych. Wyliczyłem, że śrendio trzymam kalorycznośc na poziomie 1800kcal, gdzie katualne zapotrzebowanie ze wzoru podwieszonego w dziale wyszło na poziomie 2400kcal. Wklejam do wglądu 2 zdjęcia z okresu miesiąc po rozp. redukcji i 2 zdjęcia aktualnej sylwetki z rana. Ogólnie moim celem jest zejście do ok. 12% bf i przejście na masę.










Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wstaw diete wg wskazowek :
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Skoro jesteś tak długo na ujemnym bilansie kalorycznym, to nie pozostaje nic innego jak wejść na zero w celu podkręcenia metabolizmu.
Wysłana -
Po takim czasie zero będzie skazane, odpoczniesz nieco i być może uda Ci się rekompozycję zrobić.
Wysłana -
Jest różnica w sylwetce. Myślę, że warto podbić podaż kalorii blisko CPM.
Wysłana -
Dzięki za odpowiedzi ! :) czyli tak jak zakładałem przejdę na kaloryczność oscylującą w okolicach zera, muszę to tylko przeliczyć aby było jak najdokładniej i przystąpie do ułożenia diety, bd wdzięczny za ew skorygowanie czy dobrze to robię:

TDEE = BMR + TEA + TEF + NEAT

BMR= (9,99 x 62) + (6,25 x 168) - (4,92 x 28) + 5= 1536,64

TEA 3 x 60 x 9 + 322 (EPOC)= 1942 / 7 = 277

BMR+ TEA= 1814

1814+ 400 (NEAT)= 2214

2214+ TEF (221) = 2435 kcal

Wzór uproszczony- 62*24= 1488

1488 x 1,6 = 2380 kcal

Czyli na podstawie wzoru Mifflina moje zero oscyluje w okolicy 2435 kcal uwzględniając 3 treningi siłowe po ok 60minut. Większość kalkulatorów podaję wartość ponad 2700kcal, spora rozbieżność i tutaj pytanie, sugeować się moimi obliczeniami czy może wyciągnąć średnią z kalkulatora i moich wyliczeń ? przeważnie kalkulatory uwzględniają aktywość nie tylko treningową a także wynikającą z rodzaju wykonywaniej pracy, we wzorze mifflina bazuje z tego co widzę na somatypie, którego i tak nie jestem w stanie określić w sumie. wzór uproszczony z kolei podaje wynik bardzo mocno zbliżony do wzoru Mifflina




Zmieniony przez - Darek8935 w dniu 2018-03-11 20:12:10

Zmieniony przez - Darek8935 w dniu 2018-03-11 20:18:22

Zmieniony przez - Darek8935 w dniu 2018-03-11 20:28:42
Wysłana -
Jeżeli do tej pory jadłeś 1800kcal to nie szalej ze zwiększaniem na 2700kcal. W wyniku długiej redukcji Twoje zapotrzebowani kcal na pewno spadło.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź