SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Brak efektów na redukcji

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 33
Płeć Kobieta
Cel Redukcja
Waga 56
Wzrost 164
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Treningi wieczorem w weekendy w ciągu dnia/Chodzę spać o 2, wstaję około 8-9.
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Cardio (Bieżnia, Spacery), Rower, Joga/Pilates, Siłownia
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Obecnie na redukcji
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Obecnie żadnych
Stosowana lub planowana suplementacja Obecnie żadna
Wysłana -
Hej,
Mam prośbę o pomoc z dietą. Jestem od miesiąca na redukcji, a schudłam jedynie około 1-2 kg.
Chodzę na siłownie około 3-4 razy w tygodniu, głównie na bieżnie plus ćwiczenia na nogi i górne partie ciała.
Oprócz tego rower, Pilates albo Joga 2 razy w tygodniu, spacery. Od 2 tygodni robię też A6W.
Jednak po takim czasie widzę bardzo małe efekty i nie bardzo wiem w czym może być problem.
Dołączam przykładowy dzień z diety.

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
1500 to trochę mało kalorii jak na taką aktywnosć fizyczną, oblicz ile powinno być http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html i daj zrzut wg takiego schematu http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-07-06 09:35:00
Wysłana -
Twój trening nie wygląda dobrze, a dieta jeszcze gorzej. W ten sposób niestety formy nie zrobisz. Polecam zapoznać się z podstawami diety zbilansowanej: https://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana

Głodówki to prosta droga do problemów hormonalnych. Podstawa kształtowania sylwetki to treningi siłowe i na nich polecam się skupić. Z kolei miarą efektów nie są kg, a obwody ciała.
Wysłana -
cos bym dodał,ale przedmówcy wyczerpali temat. Nie ma co dodawać trening kiepski, dieta tak samo.
Wysłana -
Hej,
Dzięki za odpowiedzi.
Odnośnie kalorii – pracuję z domu, tak więc w ciągu dnia niewiele się ruszam, według FitBita spalam około 1700-1800 kalorii w dni treningowe, w normalne dni 1400-1500 kcal.
Wysłana -
Zegarek używaj do sprawdzania czasu a zapotrzebowanie policz według wzoru . Anubis napisał już wszystko .
Wysłana -
Dzięki za odpowiedź. Wyliczyłam według wzoru i wyszło mi 1852,4.
Dodaję też zrzut diety według schematu.

Wysłana -
Są to głodowe ilości kcal, poniżej Twojego BMR. Prosta droga do zaburzeń hormonalnych. Zapotrzebowanie kaloryczne masz źle policzone. Wklej tutaj wyliczenia.
Wysłana -
jest jeszcze jeden "haczyk". Czy Ty potrzebujesz redukcji..(zdjęcie byłoby pomocne) Bo mam podobne parametry i to wcale nie jest sytuacja kiedy trzeba koniecznie redukować. Byc może bardziej rekompozycja jest potrzebna, bo w organizmie jest niekorzystna proporcja tkanki tłuszczowej do mięśniowej. Waga nie jest wyznacznikiem sylwetki - teraz ważę więcej niż kiedyż, a obwody są mniejsze.
Wysłana -
to jak wyliczyłaś 1800 to tyle stosuj a nie 1400, sporo osób przy wyliczeniach stosuje najniższe skrajne wartości np przy wyborze NEAT by wyszło jak najmniej kalorii
Wysłana -
Dzięki za kolejne odpowiedzi.

A więc tak według obliczeń:

BMR = (9.99 x 56) + (6.25 x 164) - (4.92 x 33) - 161 = 1261.08

TEA = 2 x 45 min x 7 + EPOC (2 x (4% z 1261.08) = 882.2
3 x 45 min x 5 + 5 kcal = 680

TEA = 882,2 + 680 = 1562,20 / 7 = 223,17

1261,08 + 223 = 1484
1484 + 200 = 1684
1684 + 168,4 = 1852,4

Treningi mam raczej o niskiej intensywności, w dni, w które nie mam treningu to zwykle ledwie zrobię tysiąc kroków.
Oprócz wagi prowadzę też wymiary i ubyło po 1 cm z bioder, ud, talii.
Na redukcji chcę stracić około 5 kg, to była waga z którą najlepiej się czułam, ale oczywiście nie zależy mi na wadze, jeżeli cm pójdą w dół. Postaram się wkleić zdjęcie po weekendzie.

Ogólnie z diety, to dodam kalorii do 1800 i rozbiję na 5-6 posiłków, plus bardziej urozmaice, bo widzę, że ostatnio same serki/twarogi/jogurty, a mniej indyka, ryb czy jajek.
Jeżeli macie jeszcze jakieś uwagi, to będę bardzo wdzięczna.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź