SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Brak efektów na redukcji

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 33
Płeć Kobieta
Cel Redukcja
Waga 56
Wzrost 164
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Treningi wieczorem w weekendy w ciągu dnia/Chodzę spać o 2, wstaję około 8-9.
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Cardio (Bieżnia, Spacery), Rower, Joga/Pilates, Siłownia
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Obecnie na redukcji
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Obecnie żadnych
Stosowana lub planowana suplementacja Obecnie żadna
Wysłana -
Zaniżyłaś NEAT. Daj 500.
Wysłana -
Ok, dzięki.
Poprawiłam:
1484 + 500 = 1984
1984 + 198,4 = 2182,4
Wysłana -
Jeżeli celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, to odejmij do tego około 250kcal i zacznij od takiej ilości.
Wysłana -
Nie ma potrzeby, a nawet uzasadnienia do rozbijania takiej małej ilości kalorii na 5-6 posiłków, poczytaj o progu leucynowym
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź