SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Blitzkrieg – 90 dni challenge

Wysłana -
Siema,
mam takie postanowienie zeby sprobowac nowej metody na diete i cwiczenia i zobaczyc czy dam sobie rade czy po prostu sie wypale. Mamm 33 lata waze obecnie 114 kg i mam 188 cm wzrostu. Przez zime przytylem okolo 10 kg. Chcialbym przede wszystkim zgubic te kilogramy i zbudowac troche wiecej masy miesniowej.

Nie chodze na silownie od ponad 2 lat – jedyna forma aktywnosci to bieganie – 3 x w tygodniu minimum 10 km, czasami ergonometr wioslarski (jak nie zerwe linki :D) i cwiczenia z Youtube lub roznych innych zrodel.

Dieta
W tamtym roku zrobilem bardzo dobre doswiadczenie Intermitent Fasting oraz dieta grup krwi i chcialbmy to powtorzyc – bede staral sie zachowac ramy jedzeniowe 12 – 20 (3 posilki) oraz starac sie jesc to co jest wskazane dla mojej grupy krwi 0.

Cwiczenia
Jesli chodzi o cwiczenia to chcialbym minimum 5 dni w tygodniu cwiczyc po 2h dziennie tzn. Miec minimum godzine biegania lub innych aerobow i do tego godzinny trening silowo aerobowy.
Co jest wazne – nadal nie chce chodzic na silownie – bede uzywal do cwiczen maty, dwoch hantel, podkladek do robienia pompek I dzis zamowilem slamball I pilke do cwiczen. Ah no tak kupilem sobie w tamtym roku crossrack i mam go w biurze – cos takiego https://www.fitshop.pl/stacja-treningowa-crossrack-kettler-7707-770.

Moze moglibyscie mi pomoc by ustalic jakis mozliwy do wykonania w domu plan treningowy zakladajac ze codziennie chcialbym cwiczyc brzuch plus nogi i inna partie ciala – ramiona, klatka, plecy. Zawsze zostaje mi tez Mark Lauren I jego treningi https://www.ceneo.pl/40103175. 
Mysle ze nie bede mogl codziennie biegac po 10 km I bede zamiennie stosowal ergonometr I plywanie.

Suplemetacja
BCAA 1100 Olympu 10 gram po treningu silowo aerobowym
Chcialbym sprobowac tak zrobic minimum 12 tygodni – 90 dni challenge.

I naturalnie jestescie mi mega potrzebni – chce zebyscie byli swiadkami mojej wygranje lub porazki. :) I pomogli mi w tej nierownej walce!
Mysle ze pierwszy miesiac to bedzie sprawdzanie wlasnego organizmu roznych cwiczen i wlasnej wytrzymalosci.
Wiem ze moze to byc trudne ale licze na swoja silna wole!
Pozdrawiam
Michal
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Słabo to widzę . Jednak życzę powodzenia
Wysłana -
Stary powiem Ci jednk ja zjerzdzam od 135 kg na 5 posilkach dziennie ..... od 3 dni wydluzylem sobie czas jedzenia do co 4 godz wiec wychodzi mi 1 posilek mniej. Jak Ty masz zamiar jesc 3 posilki dziennie to szacun i wytrwalosci Ci zycze bede sledzic
Wysłana -
Wrzuc sobie jakis dobry zestaw witamin , omega 3,6,9 witamine D3
Wysłana -
Ujmę to tak:
Jeśli niby trzymasz tę wspaniałą cudowną dietę zgodną z grupą krwi i biegasz kilkadziesiąt km a mimo to nadal nadwaga to coś jest nie tak.
Ciekawe jak tu by pomógł zwykły low carb, unormowanie planu dnia, spanie o przyzwoitych porach itd..

Co do treningu: interwały, act, obwodówki z ciężarem własnego ciała i obciążeniem - zamiast tego crossracka zwykła sztanga, zwykły drążek, zwykłe poręcze, zwykły kettel.

I 5x2 godz dziennie pomysł totalnie zbyteczny, poczytaj sobie o treningach typu PHA - zawał po 20 min na 5 prostych ćwiczeniach, bez żadnych cudactw z Ceneo



Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2018-03-12 18:02:57
Wysłana -
Dobrze napisane ja sam osobiscie robie cwiczenia tylko z ciezarem wlasnego ciala , przysiady , pompki. Polecam tabate tez petarda mi pomoglo bo zjechalem ze 135 na 120 kg
Wysłana -
Od układania treningu masz odpowiedni dział. Bez solidnych treningów siłowych sylwetki nie zmienisz.

http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html 
Wysłana -
"Dobrze napisane ja sam osobiscie robie cwiczenia tylko z ciezarem wlasnego ciala , przysiady , pompki. Polecam tabate tez petarda mi pomoglo bo zjechalem ze 135 na 120 kg" To pokaż moze koledze i nam przy okazji efekty wizualne tego zjechania. Kolega oceni czy o takiej sylwetce marzy...
Wysłana -
Jak bedzie co pokazac to pokaze jeszcze nie zakonczylem dazenia do sylwetki jakiej oczekuje i nie dogryzaj
Wysłana -
Nie dogryzam - ale ponieważ wszędzie używasz argumentów typu "na mnie działa", "ja tak zrobiłem" - to pochwal się osiągnięciami. Jest to naturalna kolej tego typu dyskusji.
Wysłana -
Dziekuje Panowie za wasze rekomendacje.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź