SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bikini fitness - zalamka po zawodach i zapytanie

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4390

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 47 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3
Witam
Chce na poczatku zaznaczyc ze jestem totalnym laikiem i mozecie sie smiac do woli..cwiczylam pod okiem trenera i nie zaglebialam sie w chemiczne aspekty.
Pisze do Was bo macie wiedze i na pewno bedziecie wiedzieli co mi sie stalo nie chce popelnic tego samego bledu przy nastepnym starcie..
Mam 41 lat od 3 lat cwiczylam ostro , trzymalam diete i udalo mi sie wypracowac nawet niezla forme, na tyle dobra ze postanowilam wziac udzial w zawodach fitness dla emerytek
Wszystko szlo super , kiedy na tydzien przed zawodami dostalam plan odwadniajaco, solny itd. nie znam sie...
Wszystko zaczelo leciec i zanikac..tylek, ramiona Wpadlam w panike i sobie zapodlam proteiny,,, z sola ...tak wiem to teraz..
i dostalam jakiejs wysypki.
Pewnie teraz wszyscy padacie ze smiechu..tez sie posmieje jak sie dowiem co sobie narobilam.
Poszlam na te zawody z obwislym wszystkim i wysypka , zajelam kiepskie miejsce i teraz doluje.
Chcialabym tylko wiedziec dlaczego spadla mi tak drastycznie forma i co to za wysypka na moim ciele nadal siedzi.
Co mam teraz zrobic zeby to odbudowac.
Pisze tutaj coby nie wkurzyc mojego trenera moimi zwierzeniami... i ta sola
Pozdrawiam







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 47 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1502