SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o białku!

Białko zaraz po treningu

Wysłana -
Cześć. Mam pewne wątpliwości:

Czy połączenie cukrów prostych z tłuszczem w posiłku z automatu odkłada tkankę tłuszczową czy to mit?

Chodzi mi tutaj, czy po treningu siłowym mogę przyjąć jabłko + 1 jajko jako taką przekąskę do początku odbudowy?

Po 30 minutach jem pełnowartościowo 100g makaronu i 2 jajka, więc tak pomyślałem właśnie, czy można to jajko odrazu po, czy lepiej przenieść do kolejnego posiłku, a po ćwiczeniach szybko tylko jabłko zjeść?

Wiem że pewnie was to rozbawi, ale lepiej zapytać i się uczyć.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Proszę, żebyś nie otwierał nowych tematów z każdym pytaniem.
Bo robi się bałagan, pisz w jednym temacie.

Można zjeść jabłko i jajko,ale nie widzę potrzeby, skoro po 30 min jadasz pełnowartościowy posiłek.
Wysłana -
Przepraszam, rzeczywiście powinienem bardziej poszanować forum.
Dziękuję za pomoc .
Wysłana -
Mam takie pytanie poza tematem inne.

Jak to jest z tymi orzeszkami ziemnymi prażonymi i nasionami słonecznika, bo nie do końca ogarniam artykuły?
Ci, którzy się sprzeciwiają piszą o lektynach. Ale co to tak właściwie jest, o co chodzi? Przede wszystkim to jakoś źle działa na metabolizm? Niektórzy piszą, że to tylko śladowe ilości.
Bo tak np. 30g orzeszków, 50g nasion dziennie jako uzupełnienie diety? Omega 3 mam wystarczająco dużo.
Wysłana -
http://potreningu.pl/articles/3681/kwasy-omega-3-i-omega-6--bo-licza-sie-proporcje tu wyjasnienie, a tu o maśle orzechowym, czyli orzeszkach ziemnych http://potreningu.pl/articles/1506/smieciowy-produkt-ktorym-zajadaja-sie-sportowcy-wierzac-ze-jest-zdrowy 
Wysłana -
Dziękuję. Przyjmując 1,9g białka / kg wagi na masie wliczać tylko zwierzęce pełnowartościowe do bilansu czy roślinne też?
Wysłana -
Wszystko wliczamy. Przy podejściu, to wegetarianie białka nie jedzą
Wysłana -
J/W

Należy wliczać zarówno zwierzęce jak i roślinne .
Wysłana -
Ok. Rozkładając makro w ciągu dnia ile byście radzili białka 1,5h przed treningiem w posiłku? Bo wiem tylko że po warto dużo dać. 20g na przykład, ok?
To jedzenie go przed snem to mit, co nie, jeśli da się w ciągu dnia wystarczająco ?
Przepraszam, że pytania takie trochę dziecinne, ale ciągle się uczę, byle do przodu.



Zmieniony przez - jakkjakk w dniu 2017-06-19 21:49:27
Wysłana -
jajko z jabłkiem, jakie to jajko surowe, ugotowane, ale samo połaczenie mnie już nieciekawi.

Żadnych prażonych nasion, orzechów itp nawet jak to są zdrowe produkty, po prażeniu (obróbce termicznej już nie koniecznie)
Wysłana -
Jajko ugotowane, ale już rozwiązałem to.
Tylko teraz myślałem nad sensem bogatych protein przed treningiem skoro chcemy doprowadzać do mikrouszkodzeń, chyba mija sie to z celem .


Zmieniony przez - jakkjakk w dniu 2017-06-19 22:57:04
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź