SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bez rozstepów?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1032

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 252 Wiek 45 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 6166
Mam 24 lata, 176 wzrostu, 80 kg wagi. Ćwiczę intensywnie od roku, wczesniej przez dwa lata była to tylko taka zabawa, ale i tak dało to pewne efekty... Jak tyję, to głównie tyłek i brzuch :( Zauważyłem że właśnie od tego tycia na tyłku mam kilka rozstępów, więc wnioskuję że jeśli przybyło by mi w niedługim czasie więcej ciałka np. w barkach, to tam też pewnie pokazały by się rozstępy:(
Trzy miesiące temu wziąłem 5 szczałów omki, po jednym tygodniowo, efekt był, ale jak wiadomo nie wszystko zostało. Rozmawiałem ze znajomym i dowiedziałem się że to była za mała dawka aby wywołać rozstępy (i dobrze).
W zimie, około pół roku po tym pierwszym, małym cyklu, chciał bym znowu czegoś spróbować.
I tutaj pojawia się moje pytanie: co wziąść aby masa mięśniowa rozwijała się w dobrym, tak by nie dostać rozstępów a jednak uzyskać kilka kilo mięśni. Dodatkowo co przy tym jeść i jak intensywnie ćwiczyć?
Liczę na mądre i poważne porady...

Pozdrawiam - mbeat

Kiedy ktoś jest głupi to nie rozumie świata, kiedy ktoś jest mądry to świat go nie rozumie...

Kiedy ktoś jest głupi to nie rozumie świata, kiedy ktoś jest mądry to świat go nie rozumie...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 844 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 27935