SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Bcaa z glutamina w jednym suplemencie ?

Wysłana -
Staż 3 msc
Cel- masa

Mam kilka pytań do was- bardziej doświadczonych :)

1. Czy istnieja suplementy które zawierają w sobie bcaa i glutamine?
2. Co sadzicie o nich w okresie budowania masy "dla opornego" :)
3. Jaki konkretnie suplement zawierający te dwa składniki możecie polecić ?
4. Jak kiedy w jakich ilosiach go stosować :)

Pozdro!
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
1. tak - https://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_BCAA_Xtra-opis3491.html?gclid=CjwKCAiA1uHSBRBUEiwAkBCtzZMp9yohCYtPGGHr3T11V64ZS4kidSwvmYQ5eA7n1ZnSEiuE7HZDbRoCaWUQAvD_BwE
2. jak najbardziej spoko dodatek
3. patrz pkt 1
4. 1g na 10kg masy ciała na porcje ( przed/po treningu)
Wysłana -
Dla początkującej osoby bcaa raczej zbędne, ewentualnie jakaś odżywka bialkowa potreningowo i na pewno bardziej na tym skorzystasz.
Wysłana -
1 sporo takich jest, przeważnie wiekszość bcaa zawiera glutamine w różnych proporcjach
2 w celu regeneracji można dać
3 np https://www.sfd.pl/sklep/SFD_BCAA G-Max_2.0-opis36039.html#wartosci
4 przed treningiem ok 1g bcaa na 10 kg masy (bcaa nie prochu)
Wysłana -
Lepiej będzie skupić się na BCAA bez dodatku glutaminy. Im więcej aminokwasów amniej barwnika i słodzika, tym lepiej. Np. 90% smakowe lub 100% bezsmakowe Allnutrition BCAA 2:1:1.
Wysłana -
admi

2. Co sadzicie o nich w okresie budowania masy "dla opornego" :)



napisz konkretnie co masz na mysli? byc moze problem lezy po stronie zbilansowania diety
bcaa, glutamina, czy eaa sa to suplementy, ktore nie posiadaja dzialania strcte ukierunkowanego na budowe masy miesniowej
bardziej wykazuja wsparcie odzywcze, jednak na poziomie komorkowym, czyli stricte nie odczujesz roznicy we wzroscie masy dodajac bcaa do suplementacji

jednak poprawisz np poziom regeneracji, obnizysz bolesnosc miesni ect
Wysłana -
Co do dodania białka czy gainera to dodaje tylko w dni w które brakuje mi jakiś makrosów. Co do stwierdzenia "dla opornych" mam na myśli ze że pomimo regularnej diety to względu na prace fizyczna i bardzo aktywny tryb życia ciężko nabrać mi niesnia- dużo łatwiej tłuszczu :) dlatego staram się znaleźć jaka kol wiek pomoc w suplementach :)na kreatynę zdecydowanie za wcześniej a skoro bcaa i glutamina odżywia mięsień to pomyślałem ze warto spróbować.
Wysłana -
jezeli nabierasz fat, a miensie nie rosna, to trzeba pokominowac z makroskladnikami, jak i jakoscia samej diety, wybor gainera w tym przypadku moze nie byc optymalny, a postawic trzeba na bardziej zlozone weglowodany i obserwowac organizm co bedzie sie dzialo
Wysłana -
Zapraszam do działu odżywianie i odchudzanie w celu przeanalizowania Twojej diety:

http://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html 
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź