SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Barki ćwiczenie

Wysłana -
Witam, czy na barki moge robic tylko 1 cw - podciąganie sztangi do brody? Bo zobaczyłem że angażuje on wszystkie aktony barków, ale czy wystarczy??

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj.
wszystko zalezy od tego, jak wyglada caly plan treningowy. Wykonujesz FBW?
poza tym sam wybor cwiczenia jest malo szczesliwy, gdyz podciaganie do prody mocno angazuje rotatory
Wysłana -
Jeszcze gdyby te rotatory trenował w zdrowy sposób, a najczęściej doprowadza do bóli w okolicach obręczy barkowej.
Już lepiej weź sobie jakąś formę wyciskania z przodu.
Wysłana -
tak, wykonuje FBW 3 razy w tygodniu.
co macie na mysli z tymi rotatorami??


Zmieniony przez - neyzzar w dniu 2018-08-07 20:29:54
Wysłana -
Wybrałbym coś zdrowszego i angażującego więcej mięsni do pracy. Jeśli robisz tylko jedno ćwiczenie to powinno nim być wyciskanie żołnierskie bądź wyciskanie sztangielek.
Wysłana -
neyzzar
tak, wykonuje FBW 3 razy w tygodniu.
co macie na mysli z tymi rotatorami??



Zmieniony przez - neyzzar w dniu 2018-08-07 20:29:54


Wpisz w wyszukiwarce rotatory stawu barkowego i to właśnie te mięśnie są przeciążone bądź uszkodzone podczas niewłaściwego treningu.
Daj wyciskanie sztangi stojąc z klatki i będzie dobrze.
Wysłana -
bezpieczniejsza wersja jest podciaganeie hantelek ale lepiej daj wyciskanie
Wysłana -
ok czyli na barki wystarczą odwrotne rozpiętki na maszynie i wyciskanie sztangielek siedząc?
i jeszcze pytanie odnosnie serii w FBW, moge robic 5 serii na każdą partie na 1 sesji treningowej? bo niektorzy pisza ze 3 wystarczą ale ja po 3 seriach nic nie czuje.


Zmieniony przez - neyzzar w dniu 2018-08-08 17:32:45
Wysłana -
Jak wykonujesz FBW 3 x w tyg to w ciągu tych trzech treningów powinieneś dać ćwiczenia angażujące kazdy z aktonów
Wysłana -
tak wiem, dlatego napisałem odwrotne rozpiętki na maszynie (tylne) i wyciskanie sztangielek siedząc (przednie i boczne). A co do tych serii, 15 na każdą partie w tygodniu może być? czy robić tyle ile jestem w stanie.
Wysłana -
neyzzar
tak wiem, dlatego napisałem odwrotne rozpiętki na maszynie (tylne) i wyciskanie sztangielek siedząc (przednie i boczne). A co do tych serii, 15 na każdą partie w tygodniu może być? czy robić tyle ile jestem w stanie.



Możesz w pierwszy dzien dać dwa ćwiczenia z czego pierwsze 3 s 12-10-8 pow ---- drugie 2s 12-10pow


w drugi dzień dwa inne ćwiczenia z czego pierwsze 3s 12-10-8 pow a drugie 2s 12-10 pow

w 3 dzień jedno ćwiczenie 3s 12-10-8 pow

Ćwicząc barki pamiętaj że dla tej parti ważniejsza jest poprawna technika niż ciężar
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź