SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Barki ćwiczenie

Wysłana -
Ludzie boją się objętości niestety, a 5 serii ćwiczenia wielostawowego to nic strasznego zwłaszcza, że z reguły 2-3 serie są rozgrzewkowe.
Wysłana -
o u mnie jak podlicze to wychodzi nieraz 8 serii siadów ale kolejne to juz 4-5 jak po siadach już jestem rozgrzany to samo z kaltką skosik z 8 serii po tem płaska już leci 4-5 normlanie już robocze
Wysłana -
Wiesz, jeśli mówimy o seriach roboczych to już 5 jest bardzo dużą objętościa. Jeśli jednak mamy w to wliczać również serie rozgrzewkowe to zdarza się, że 10 wcale nie będzie jakims wyzwaniem.
Wysłana -
ronie220
Wiesz, jeśli mówimy o seriach roboczych to już 5 jest bardzo dużą objętościa. Jeśli jednak mamy w to wliczać również serie rozgrzewkowe to zdarza się, że 10 wcale nie będzie jakims wyzwaniem.


Przy rampie to jakieś 6-7 serii to dla mnie standard przy ćwiczeniach złożonych.
Ale generalnie ludzie trenują za lekko i boją się objętości.
Wysłana -
nie chce mi sie zakladac nowego tematu odnosnie plecow, wiec odrazu napisze tutaj. czy na całe mięśnie pleców wystarczy wiosłowanie półsztangą w opadzie tulowia? wykonuje FBW, reszte juz wiem.


Zmieniony przez - neyzzar w dniu 2018-08-13 10:27:36
Wysłana -
Tak starczy, przy fbw wybierasz po jednym cwiczeniu
Wysłana -
jw, jednak osobiscie bym wybral inny rodzaj wioslowania, ktory pozowli na nieco wiekszy zakres ruchu, pol-sztanga dobra jest na dobitke
Wysłana -
rion10
ronie220
Wiesz, jeśli mówimy o seriach roboczych to już 5 jest bardzo dużą objętościa. Jeśli jednak mamy w to wliczać również serie rozgrzewkowe to zdarza się, że 10 wcale nie będzie jakims wyzwaniem.


Przy rampie to jakieś 6-7 serii to dla mnie standard przy ćwiczeniach złożonych.
Ale generalnie ludzie trenują za lekko i boją się objętości.


Prawda. Ale jak robiłem 5 x 5 w siadach czy mc na roboczym to byłem zajechany.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź