SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bardzo mała masa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3854

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 197
Mam bardzo poważny problem.
Wszystko się wyjaśnię kiedy powiem że mam 180 cm wzrostu i 50 kg wagi .
Jestem bardzo chudy i pilnie szukam diety która pozwoli mi przytyć tak abym mógł uczęszczać na siłownie bez wstydu.
Słyszałem że jeżeli idzie się na siłownie to przez ćwiczenia męczy się
i w końcu jest się głodnym i tak można przybrać na wadzę lecz cięzko jest mi to wyobrazić...

Miło by było zobaczyć jeszcze jakieś odżywki... Szczerze mówiąc nie znam się na nich i dopiero zaczynam się nimi interesować (ze względy na chęć i zapał pójścia na siłownie).

Proszę o rady, gdyż nie tylko tutaj oblegam forum.
Proszę oceńcie też rady z tego forum, które mi was poleciło :D
Forum :)

Zmieniony przez - bartorexb w dniu 2011-12-23 17:56:15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 197
Dobra odświeżam ten temat, bo po prostu nie warto robić nowy.

Chodzi mi konkretnie o plan treningowy

Od was otrzymałem ogólny plan ćwiczeń.

1.)Przysiad z sztangą trzymaną na karku 4x10
2.)Martwy ciąg na prostych nogach 3x10
3.)Wyciskanie sztangi leżąc 3x10
4.)Wiosłowanie w opadzie sztangą do brzucha 3x10
5.)Military press 2x10
6.)Podciąganie na drążku

Moje pytanie brzmi:
Czy zamiast trenować ogólnie swojego ciała, można mieć szczegółowy plan treningowy na konkretną partię mięśni na dany dzień?