SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

Baciar Dziennik Lepiej Póżno Niż Wcale

Wysłana -
Wiek : 33
Waga : 80
Wzrost : 184
Staż treningowy: 3 miesiące
Obwód pasa 95
Obwód klaty: 104
Obwód uda: 55
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często):codziennie w pracy
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : składanie domowej siłowni
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : były problemy z lędżwiami
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: ćwiczenia fizyczne
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: stosuje dietę od 2 miesięcy
Wrażliwość na stymulanty: nadwrażliwość na kofeinę
Możliwości finansowe: ograniczone ......................................................................................................................................................................................................................................................... Witam mam na imię Paweł i postanowiłem założyć ten dziennik by jeszcze bardziej się zmotywować do działania.Moją przygoda ze sportem zacząłem we wczesnej młodości ,była to oczywiście piłka grałem w klubie do wieku juniorskiego.W tamtych czasach próbowałem również trochę siłowni jednak zapał szybko minął a pojawiły się inne atrakcje typu imprezki ,narkotyki i alkohol. Oczywiście z klubu odszedłem pogrywałem jeszcze od czasu do czasu jednak było to przeważnie w niedziele na kacu. Z biegiem lat w niedziele też piłem wiec sporty odeszły w nie pamięć,mimo że narko odstawiłem już ponad dyche temu to alko towarzyszyło mi cały czas. Dobra przejdzmy jednak do konkretów pomijając te wszystkie przypały,straty moralne finansowe i fakt gdzie bym tera mógł być gdyby nie te stracone 15 lat przy kuflu hmmm... Pewnego czerwcowego dnia bieżącego roku postanowiłem wszystko zmienić zaczynając od głowy a wiadomo że na glowę najlepiej działają ćwiczenia fizyczne. Na dzień dobry postanowiłem robić pompki chwile potem zakupiłem sztangielki 2x20 i na początku myślałem że chyba nigdy nie wykorzystam wszystkich talerzy hehe pierwsze dni jakimi ćwiczyłem to ciężąr 5 lub 7,5 kg i były to tylko ćwiczenia na bicek i tric potem jeszcze na barki i tak cały lipiec jednak w tym czasie trafiłem już tutaj czyli na SFD i zacząłem wdrażąć się w temat i powiem szczerze że strasznie się wkręcilem .Postanowiłem ułożyć jakąś dietę i dolożyłem ćwiczeń na wszystkie partię oprócz klatki gdyż nie miałem jeszcze wtedy ławki. Ławeczke zakupiłem początkiem września jest to ławka regulowana firmy Marbo i jestem z niej bardzo zadowolony. Od początku września przez 6 tygodni tyle że miałem tygodniową pauze wiec w sumie ogólem 7 ćwiczylem takie typowe FBW MÓJ CEL ; To przede wszystkim więkrza masa mięśniowa bez łapania tłuszczu bo i tak już go mam 24% ( pewnie dzięki hektolitrom browarów ) w sumie to tylko brzuch mam odtłuszczony bo reszta ciała jest chuda ( łapki jak gałązki co mnie najbardziej boli) zresztą wrzucę póżniej jakieś fotki bo akurat teraz nie mam takiej możliwości ,jednak prędzej postaram się wrzucić dzień diety i ćwiczenia jakie przerabiałem ostatnio jak i również wymiary z przed 3 miesięcy i dzisiejsze. To tyle jeśli chodzi o wstęp sorki z góry za taki haos ale z kompem nigdy nie byłem specjalnie za pan brat więc to bedzię chyba najwiękrzy problem w prowadzeniu tego dziennika
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
dieta z ostatniego dnia

Wysłana -
prosiłbym o ewentualne zmiany czy jakieś wskazówki
Wysłana -
Cześć! O której robisz trening, albo inaczej, między którymi posiłkami? Masz bardzo mało mięsa 100g przez cały dzień??? I to kurczaka tylko? :)
Wysłana -
WYMIARY;;
01.07.14
]
waga;78 kg, BF 29%
obwód klatki 100 cm
obwód w pasie 100 cm
obwód uda 54 cm
biceps 31 cm

23.10.14


waga 80kg,BF 24%
obwód klatki 104 cm
obwód w pasie 95 cm
obwód uda 55 cm
biceps 35 cm
Wysłana -
to był dzień bez treningowy w dni treningowe jem mięcho przed i po treningu ,a trenuje zawsze po południu
Wysłana -
póki co ćwiczę tylko sztangielkami ale jestem na etapie zakupu gryfów i stojaków pod dołem rozpiska jak ćwiczyłem przez ostatnie tygodnie ciężar jak i nie które ćwiczenia się zmieniały teraz też jest mały progres ale chciałem pokazać jak było wcześniej by miec porównanie z tym co będzię w najbliższych tygodniach

Wysłana -
wiosłowanie jest ale nie w opadzie tułowia tylko leżąc przodem na ławce skośnej i niech mi ktoś wytlumaczy bo zawsze pisałem trening w zeszycie jak tj z tym obciążeniem pisze się obciążenie oby dwóch sztangielek? czy tylko jednej tak jak tu wyżej.
Wysłana -
W zasadzie podaje każdy wagę jednej sztangielki.
Wysłana -
potrzebuje porady doświadczonego zawodnika w kwestii treningu,ponieważ ćwicząc przez 6 tygodni wszystkie partie w jednym dniu zacząłem odczuwać coraz więkrze zmęczenie dodam że pracuje fizycznie przez 8 lub 10 godzin jestem ciągle na nogach wracam do domu i zajmuje się jeszcze swoim małym biznesem który też wiąże się z pracą fizyczną w miedzy czasie popołudniami 3x w tygodniu próbuje ćwiczyć . Dobrze ale do rzeczy postanowiłem podzielić trening na górę i dół dzisiaj właśnie zrobiłem doł czyli brzuch i nogi a na następnym jadę z górą tylko teraz pytanie jak to podzielić na 3 dni w tygodniu ??? ja to widzę tak wtorek góra czwartek dół i w sobotę znów góra . Pytanie do was czy może tak zostać????
Wysłana -
jak chcesz się odtłuścić to dieta jest do bani, na oko widać że jak na 80kg to masz:
za dużo kcal
za mało białka
za dużo węgli
posiłki źle skomponowane
poczytaj posty podwieszone w dziale odchudzanie i odżywianie

i weź ogarnij jakiś słownik bo tylko w pierwszym poście jest kilka ort.

edit: ale patrząc na wzrost to dziwne by było jakbyś miał 24% BF, może coś źle mierzysz, daj jakieś foto poglądowe

Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2014-10-24 18:43:53

Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2014-10-24 18:48:58
Strona 1 z 11
Dodaj odpowiedź