SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

BUDOWANIE MIĘŚNI

Wysłana -
Witam od jakiegoś czasu dermatolog przepisał mi Antybiotyk w którym znajduję się TETRACYKLINA która jak wyczytałem hamuje syntezę białek i nie wiem co mam zrobić ponieważ podczas przyjmowania tego nie będę budował mięśni tak?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie zawracaj sobie głowy takimi bzdurami . To są mało istotne sprawy . Trenuj solidnie i odpowiednio się odżywiaj a miesnie będą rosły
Wysłana -
Gdzieś już chyba taki temat był i odpowiedziałem Ci na niego, najpierw zdrowie potem będziesz się masą przejmował
Wysłana -
Antybiotyk ten ma istotny wpływ na nasz zdrowie. Warto mieć tego świadmość. Jak będziesz dobrze jadł i trenował, to efekty zmiany sylwetki na pewno będą.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź