SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

BTW do oceny.

Wysłana -
Witam, zamierzam rozpisać dietę, możecie powiedzieć czy dobrane ilości białka, tłuszczy i ww są odpowiednie ?

Wiek : 17lat
Waga : 83kg
Wzrost : 187cm

Teraz składniki
Kalorie : 2600 -na start, powoli będę zwiększał i oceniał efekty
Białko : 2g/1kgmc = 168 g = 680 kcal
Węglowodany : 3,7g/1kgmc = 317g = 1270kcal
Tłuszcze : 0,8g/1kgmc = 72g = 650kcal

Zdjęcie :


Ogólnie nie chce zbierać zbyt dużej ilości tłuszczu, wiadomo zawsze sie coś zbierze, ale chce żeby to było jak najmniej. Szczególnie, że mam szerokie biodra, co bardzo mnie denerwuje. Jeżeli poprawicie/uzancie za dobre ww propocje, wrzucę tutaj swoją rozpisaną dietę do oceny.

Pozdrawiam :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
jak jadłeś dotychczas ile kcal i jakie btw\?
Wysłana -
Dotychczas nie utrzymywałem żadnej diety, szkoła, nauka, dojazdy. Ale teraz postanowiłem brać jedzenie do szkoły, więc chce rozpisać diete :)
Wysłana -
hmm nie za malo kcal bedzie?
Wysłana -
jw.
Wyliczyłeś swoje zapotrzebowanie,korzystając z posta podwieszonego?
W każdym razie-tłuszcz zwiększ do 1g/kg
Wysłana -
Tak, zapotrzebowanie wyliczyłem z posta podwieszonego, tam wyszło mi 2500kcal a "prostszym" sposobem 2300. Więc i tak dodałem te 200kcal. To co, zwiększyć kalorie do np 3000-3200 ?
Wysłana -
spokojnie możesz dać 3000 na poczatek
Wysłana -
Sorki, że jeszcze o to zapytam, ale jak myślicie, posiadam budowę endo czy ektomorfika ? Moim zdaniem endo, wiadomo taka informacja przyda mi się w układaniu diety :)
Wysłana -
Większość osób ma jednak budowę mieszaną np. mezo+endo.
Ty wyglądasz na ekto
Wysłana -
5:40 - wstaję
6:00- Śniadanie - 652kcal, 36g białko, 21g tłuszcze, 79g węglowodany
-Płatki owsiane - 100g - 366kcal, 12g białko, 7g tłuszcze, 63g węglowodany
-Mleko 1,5 % - 300g - 141kcal, 11g białko, 4g tłuszcze, 15g węglowodany
-Jaja kurze - JEDNO średnie jajko (60g) - 2szt. - 145kcal, 13g białko, 10g tłuszcze, 1g węglowodany

8:45 - Posiłek nr 2 - 608kcal, 36g białko, 17g tłuszcze, 78g węglowodany

-Chleb żytni pełnoziarnisty - 150g - 356kcal, 10g białko, 3g tłuszcze, 72g węglowodany
- Słonecznik, nasiona - 30g - 168kcal, 7g białko, 13g tłuszcze, 6g węglowodany
- Mięso z piersi indyka bez skóry - 100g - 84kcal, 19g białko, 1g tłuszcze, 0g węglowodany

11:50 - Posiłek nr 3... - 738kcal, 52g białko, 7g tłuszcze, 115g węglowodany

-Kurczak pierś - 200g - 222kcal, 42g białko, 6g tłuszcze, 0g węglowodany
-Ryż biały - 150g - 516kcal, 10g białko, 1g tłuszcze, 115g węglowodany

15,00/15,30-16.00/16.30 TRENING

17:00 - Posiłek nr 4... - 428kcal, 5g białko, 1g tłuszcze, 99g węglowodany

-Banan - 450g (3szt) - 428kcal, 5g białko, 1g tłuszcze, 99g węglowodany

19:00 - Posiłek nr 6 - 512kcal, 34g białko, 11g tłuszcze, 68g węglowodany

-Ryż brązowy - 100g - 322kcal, 7g białko, 2g tłuszcze, 68g węglowodany
-Tuńczyk w oleju - 100g - 190kcal, 27g białko, 9g tłuszcze, 0g węglowodany

22:00 - Posiłek nr 7 - 226kcal, 14g białko, 18g tłuszcze, 3g węglowodany

-Serek wiejski lekki - Piątnica - 125g - 101kcal, 14g białko, 4g tłuszcze, 3g węglowodany
-Oliwa z oliwek Gallo Reserva Biedronka - 15g - 125kcal, 0g białko, 14g tłuszcze, 0g węglowodany

22:15 - kładę się spać


Pewnie ta dieta jest pełna błędów, proszę o wskazówki. Niepokoi mnie mała ilość warzyw, może ograniczyć wage poszczególnych produktów i dołożyć trochę warzyw/owoców do posiłków ?
Następnym problemem są godziny posiłków, do treningu nie mogę ich zmienić, nie zależy to ode mnie, a od przerw w szkole, dojazdów autobusem itp.




Zmieniony przez - Kacper-k48 w dniu 2012-06-12 18:51:20
Wysłana -
Zastąp słonecznik orzechami włoskimi/laskowymi/pestkami dyni/oliwą/olejem lnianym. Słonecznik ma niekorzystne proporcje kw.tłuszczowych.
Zmniejsz ilość banana po treningu tak na 1g ww/kg. I tak jesz potreningowy więc nie trzeba tyle węgli.
Dodaj zdrowych tłuszczów do tej diety kosztem węgli!
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź