sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

BSN - Mariusz Przybyła - droga do MP 2016

Wysłana -
Siema

Na forum jestem już jakieś 9 lat, więc może chociaż część użytkowników mnie pamięta. Reszty z Was nie będę zanudzał gadaniem o sobie Tylko króciutko.., nazywam się Mariusz Przybyła, z pomocą BSN, przygotowuję się do mojego trzeciego sezonu startowego
Głównym celem są Mistrzostwa Polski seniorów, jednak wyjdę na scenę na pewno jeszcze kilka razy.

Do tej pory mam za sobą 10 startów, 5 razy udało się stanąć na podium.
Z największych osiągnięć - wygrałem Debiuty 2014 do 85kg, oraz Uniwersyteckie MP 2015 również do 85kg.
Niżej kilka fotek z ostatniego sezonu:





Wzrost: 173cm
Waga na czczo: 94kg


DIETA
Kcal: ~4300
Białko: ~420g
Węglowodany: ~470g
Tłuszcze: ~80g

Obecnie nie wyliczam wszystkiego szczegółowo i pozwalam sobie na odstępstwa. Dieta ciągle się zmienia, mniej więcej wygląda to tak:

1) 100g płatków owsianych + 50g Whey DNA
2) 100g ryżu + 200g ryby + 200g warzyw
3) 100g ryżu + 200g ryby + 200g warzyw
4) 100g ryżu + 200g ryby + 200g warzyw
TRENING SIŁOWY + CARDIO
5) 100g ryżu + 200g ryby + 200g warzyw
6) 50g białka (Syntha6/białka jaj/ser) + 20g oliwy/oleju + 20g Glutaminy

SUPLEMENTACJA
Przed treningiem:
20g BCAA DNA + 10g Creatine DNA + 40g NO-Xplode
Po treningu:
50g Whey DNA + 20g Glutamine DNA
Przed snem:
20g Glutamine DNA


TRENING
Trenuję w systemie pięciu dni. To znaczy wykonuję 4 treningi pod rząd, potem jeden dzień przerwy i powtarzam cały cykl. Na bieżąco będę umieszczał wypiski i filmiki. Schemat wygląda w ten sposób:
1) Klatka + triceps + biceps
2) Nogi
3) Plecy
4) Barki + brzuch
5) -

AKTUALNA FORMA


Zapraszam do śledzenia
CIŚNIEMY !!!


Zmieniony przez - Mariusz_Prz w dniu 2015-11-11 19:33:29
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
siemanko Mariusz,oczywiście będę śledziłryba w diecie jako odskocznia od mięsa na jakiś czas czy bazujesz na niej?
Wysłana -
no w końcu wracasz na SFD, masz szczęście

będę podglądał
Wysłana -
Banan wróciłem ze strachu przed Tobą a tak serio, to cały czas zaglądam

Łukasz z jednej strony dla wygody, bo mięso mi totalnie nie wchodzi. Ryba wręcz przeciwnie I przy okazji taki mały eksperyment jak to będzie na mnie działało Może przy tym zostanę na redu.
Wysłana -
Masz się powoli kogo bać , zobaczysz na Kuźni kiedyś jak przyjadę później na trening
Ciekawe z tą rybą, co dokładnie wcinasz?


Zmieniony przez - Banan w dniu 2015-11-11 19:42:08
Wysłana -
Dorzucisz więcej zdjęć? Chodzi mi głównie o plecy, bo pamiętam, że to była twoja mocna partia a chciałbym zobaczyć je w aktualnej formie


Zmieniony przez - Krzemo w dniu 2015-11-11 19:47:15
Wysłana -
A pisałeś że nie będziesz prowadził dziennika Super że jednak się zdecydowałeś, zawsze jeden z najciekawszych dzienników do śledzenia
Powodzenia, i mam nadzieję do zobaczenia na wiosnę na scenie!
Wysłana -
Banan różnie, staram się wybierać ryby o mniejszej zawartości tłuszczu np. tilapia, panga.

Krzemo z tymi plecami, nie jest tak do końca super Tyłem głównie barki robią szerokość. Plecy mają trochę braków. Staram się je poprawić Na pewno na kolejnym treningu zrobię parę fotek dla Ciebie

Przemek potrzebowałem motywacji dzięki, ja też Was śledzę i łapię depresję
Wysłana -
Mariusz, te 80g tłuszczy to skąd Ci się zbiera? :P Nie pominąłeś w rozpisce przypadkiem?
Wysłana -
Bede sledzil. Powodzenia!
Wysłana -
Jestem i ja Spokój ma być i bez zbędnego spamu
Strona 1 z 56
Dodaj odpowiedź