SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

BSN - Mariusz Przybyła - droga do MP 2016

Wysłana -
Z forum się zawinalem z konkretnego powodu nie będę pisał dokładnie, część osób wie, albo się domysli pewnie teraz w tym dziale na pewno będę na stałe i zacznę pisać częściej. Ostatnio ze względu na starty, nie było czasu i mocy na częste i dokładne wpisy
Wysłana -
MASA, dieta:

Dietę będę wstawiał prawie codziennie, bo każdego dnia posiłki będą inne. Dogadałem się z jedną z firm cateringowych i trochę ten etap robienia masy będę miał umilony i urozmaicony

Pierwsze 4 posiłki to będzie catering, głównie białko + węgle, jakieś twarogi z chlebem razowym albo z plackiem, mięsa w różnych wydaniach, wołowina, kurak, indyk z ryzem, makaronem itd. Sam dokładnie nie wiem, będę wstawiał
Do pierwszego posiłku będę dopijał jeszcze płatki z białkiem. Na ostatni poleci placek owsiany z białkami jaj i Synthą. Po treningu True Mass + whey. Niżej schemat taki mniej więcej. Wiadomo, że jak będę miał na coś ochotę to sobie dojem ;p

1) Catering + szejk (100g płatków +30g Wheya)
2) Catering
3) Catering
No - XPlode, kreatyna
TRENING + CARDIO (15min)
4) True mass BSN (100g) + Whey BSN (40g)
5) Catering
6) Placek (100g płatków + 10 białek jaj + 30g Synthy)

Cardio cały czas podkręcane. Treningi będę robił już na większym luzie. Jak będę miał ochotę to zrobię, jak nie będzie siły i ochoty to robię wolne. Nie będę sobie narzucał schematów, bo organizm musi odpocząć po sezonie.
Wysłana -
Jak wy się dogadujecie z tymi cateringami to ja nie wiem :D we Wrocku chyba ciężko o takie coś a nie ukrywam jakby była opcja skorzystalbym bardzo chętnie :D odnośnie schematów treningowych to uważam że schemat jest dobry dla początkujących. U mnie najlepiej sprawdza się brak schematu tak samo pod kątem dni treningowych i partii oraz samych ćwiczeń. Wiadomo że jest jedno czy dwa bazowe ale reszta to już od widzimisię :D
Wysłana -
Catering super sprawa Bardzo fajnie się trzyma dietę. Dokupuję sobie do tego jeden posiłek taki jak mam ochotę np. wątróbkę z ziemniakami, czy jakiegoś chińskiego kuraka z ryżem Nie trzymam sztywno, ale staram się przestrzegać pewnych założeń i nie jeść 5 razy dziennie lodów Waga i tak idzie strasznie szybko. Obecnie tydzień po zawodach jest 95kg (+11kg od ważenia w Kunicach).
Nie obcinam jednak kalorii, lecę tak dalej, zobaczymy co z tego wyjdzie Zawsze po zawodach robiłem roztrenowania, to moja pierwsza taka masa po sezonie, liczę, że progres będzie konkretny.. oby

Fotka z wczoraj

Wysłana -
nabicie konkretne, bary jak głowa
Wysłana -
Mario to plus minus ile kcal Ci wychodzi teraz i jakie makro? Nie wiem jak Wy tyle kg nabijacie, ja od razu wskoczyłem na 700g węgli, podjadam syf, a waga od MP +8kg
Wysłana -
Sam nie wiem jak, jakoś tak wchodzi Nigdy tak nie robiłem, może to jest metoda na konkretny progres
Teraz wychodzi ze 4500 kcal, ale nie wiem dokładnie, dojadam na co mam ochotę. Tłuszczu nie jest za wiele. Większość to węgle i białko. Żarcie w 80% pełnowartościowe. Dorzucam oczywiście jakieś sosy itd., trochę słodyczy też, ale nie jem za wiele syfu. Na pewno dużo mniej niż w poprzednich latach po sezonie. Waga już teraz jest taka jaką miałem z końcem zeszłorocznej masy
Wysłana -
No to u mnie identycznie, 4500kcal, z czego 725g węgli i 80g tłuszczy + to co dojem A u mnie do wagi ze szczytu masy jeszcze daleeeko
Strona 56 z 56
Dodaj odpowiedź