SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

BPC-157

Wysłana -
Mam pytanie a mianowicie jestem kompletnie zielony w temacie a nie znalazlem informacji ktore moglyby mi pomoc. Sprawa jest taka ze kupuje BPC-157 5mg w fiolce i nie za bardzo wiem jakich igiel uzywac, czy trzeba z czyms rozrabiac itd.?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wpisz w Google . Jest podany sposób iniekcji i dawkowanie.
Wysłana -
Masz to w formie proszku dokupujesz sol fizjologiczna i rozrabiasz w jakiej ilosci bedzie ci wygodnie podawac. Do tego strzykawki z iglami do insuliny i wbijasz podskornie
Wysłana -
Z tym ze to juz jest w plynie
Wysłana -
To rozpuść sobie 5mg choćby w 1ml. 2 kreski to 1mg i masz wszystko jasne.

Jak masz już rozpuszczone to sobie po prostu przelicz ile mg wychodzi na ml.

Zmieniony przez - Lukas7272 w dniu 2018-02-14 12:29:22
Wysłana -
Lukas7272
To rozpuść sobie 5mg choćby w 1ml. 2 kreski to 1mg i masz wszystko jasne.

Jak masz już rozpuszczone to sobie po prostu przelicz ile mg wychodzi na ml.

Zmieniony przez - Lukas7272 w dniu 2018-02-14 12:29:22

Pytanie z doopy nic się nie stanie jak wody będzie więcej? Np 10ml jak to w vialu bywa?
Wysłana -
W porzadku kumam, dzieki za odp
Wysłana -
Mając 1mg peptydu chcemy otrzymać 100mcg w strzykawce insulinowej 40iu - do peptydu dodajemy 1ml wody iniekcyjnej, czyli w 1ml roztworu mamy 1000mcg - na 40iu = 1000mcg czyli dawka 100mcg to 4 iu na strzykawce 40iu .
Kiedy posiadamy peptyd 2mg - i analogicznie rozrabiamy go w 1ml wody iniekcyjnej to otrzymujemy 2000mcg czyli 2000mcg = 40 iu w naszej strzykawce, to 200mcg będzie w 4iu, a 100mcg w 2iu.
Dla 5mg peptydu, będzie analogicznie tak samo czyli, kiedy rozrabiamy go w 1ml wody iniekcyjnej , nasz roztwór ma 5000mcg w strzykawce 40 iu , to 500mcg będzie w 4iu , a 250 mcg 2iu.
Wysłana -