Aminokwasy rozgałęzione były obszernie i niejednokrotnie opisywane na łamach magazynu Perfect Body. Śmiem twierdzić, że większość z Państwa posiada wystarczającą wiedzę na ich temat, jednak mam nadzieję, że ten artykuł pozwoli jeszcze lepiej zrozumieć ich wpływ na syntezę białek mięśniowych i rozwieje wszelkie wątpliwości. Liczę również na to, że każdy znajdzie w nim jakąś nowinkę, o której wcześniej nie słyszał, dlatego serdecznie zapraszam do czytania.  

GWOLI WSTĘPU – KILKA SŁÓW DLA LAIKÓW

Branched Chain Amino Acids (BCAA) to trzy aminokwasy rozgałęzione – leucyna, izoleucyna i walina należące do grupy aminokwasów egzogennych, których organizm sam nie może syntetyzować. Właśnie dlatego muszą być one dostarczane z pożywieniem. BCAA stanowią około 35-40% aminokwasów w naszym ciele i około 16% aminokwasów tkanki mięśniowej[1]. 

(...)

JAK WYKORZYSTAĆ BCAA?

Kończąc artykuł należy stwierdzić, że aminokwasy rozgałęzione, które są powszechnie stosowane przez sportowców, mogą okazać się doskonałym dodatkiem do posiłków potreningowych, zwiększających ilości leucyny i stymulujących syntezę białek mięśniowych. W tym celu w zupełności wystarczy 10 g porcja BCAA XPLODE Powder®  zawierająca 

(...)

http://perfectbody.pl/DIETA-I-SUPLEMENTACJA/1/751/BCAA-przelacznik-anaboliczny.html



BCAA


Zmieniony przez - Biniu w dniu 2017-01-12 11:37:57