SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o kreatynie!

BCAA EXPLODE ENERGY

Wysłana -
Witam,biore aminokwasy od jakiegos czasu,do tej pory w tabletkach,teraz kupilam proszek.Po treningu rozbolala mnie glowa,mozliwe ze to skutek uboczny dodanej kofeiny?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jest taka możliwość . Jednak jeżeli to był jednorazowy incydent to raczej przyczyny szukałbym gdzie indziej
Wysłana -
musisz sprobowac czy sytuacja sie nie powtorzy... jak jestes wrazyli na kofeine czy zmiany cisnienia pod jaj wplywem, to moze byc tego typu sytuacja
Wysłana -
Zależy jeszcze ile sypnąłeś tego bcaa, na podwójną porcję jest 300 mg kofeiny
Wysłana -
no to faktycznie ilosc juz dosc spora jak dla osoby, ktora bedzie mocno odczuwala dzialanie tego typu stymulantu
Wysłana -
Istnieje taka możliwość. Kofeina może podnieść ciśnienie krwi. Poza tym będąc pobudzoną dajesz z siebie więcej i bardziej obciążasz układ nerwowy.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź