SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból stawu ramiennego

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1057

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23
Witam jestem początkujący w kwestiach treningów więc proszę o wyrozumiałość. Byłem na siłowni, gdy nagle przy wyciskaniu sztangi zaczął mnie boleć bark. Boli mnie głównie przy podnoszeniu się od pompek. Myślałem że to zwichnięcie albo skręcenie ale nie boli mnie cały czas tylko przy pompkach z tych ćwiczeń które wykonuje. Próbowałem tak jakby nastawić bo myślałem że coś mi przeskoczyło, wykonując gwałtowne ruchy wymachy i krążenia i to nic nie daje. Proszę o pomoc może jakieś ćwiczenia na to albo coś konkretnego mam wykonać aby przestali mnie boleć.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
Keeek213
Próbowałem tak jakby nastawić bo myślałem że coś mi przeskoczyło, wykonując gwałtowne ruchy wymachy i krążenia i to nic nie daje. Proszę o pomoc może jakieś ćwiczenia na to albo coś konkretnego mam wykonać aby przestali mnie boleć.



radzę nic takiego nie robić bo prędzej sobie zaszkodzisz niż pomożesz , udaj się do specjalisty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23
Może jakieś inne propozycje? Żeby się umówić do specjalisty to będę cierpiał jeszcze kilka tygodni aż do wizyty, a nie chce rezygnować z treningów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert