SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból głowy po wyciskaniu nogami.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1311

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 62 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5224
Witam mam pytanie czy komuś przytrafiło się kiedyś , to co mi dzisiaj podczas treningu. Mianowicie wyciskając dzisiaj na nogi na maszynie podczas ostatniej serii przy dużym obciążeniu ( największym jak dotychczas ) za którymś powtórzeniem zabolała mnie bardzo z tyłu głowa kark i przyciemniało mi też lekko przed oczami. Dodam że nie mam problemów z nadciśnieniem. Mam 40 lat trenuję od 3 miesięcy po prawie 17 letniej przerwie. (przed laty trenowałem ok 5 lat bardzo intensywnie nigdy nie miałem jakichkolwiek problemów). Ból był na tyle mocny że przerwałem trening. Za odpowiedzi dziękuję. Pozdro!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 62 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5224
Wydaje mi się że tak choć teraz to już sam nie jestem pewien może faktycznie za długo wstrzymałem oddech , najdziwniejsze że nie czułem jeszcze max zmęczenia i gdyby nie ból wykonalnym jeszcze dwa trzy powtórzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11964 Napisanych postów 160232 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1233681
byc moze powiazane jest to ze spieciem miesni podpotylicznych

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący