SFD.pl Zdrowie i Uroda

Dodaj odpowiedź

Ból barku po treningu

Wysłana -
Cześć, mam pytanie, ostatnio meczylem sie z małą kontuzją barku. Bylem u specjalisty ortopedy ktory stwierdził lekkie uszkodzenie jednego ścięgna potwierdzając USG ale twierdzi ze to niegroźna kontuzja którą leczy sie poprzez eliminacje ćwiczeń powodujących ból ale nie przeszkadza ona przy choszeniu na silownie i wykonywaniu innych ćwiczeń no i tak bylo właśnie. Zaprzestalem chodzenia na silownie na jakis czas ( ok 2,5tyg) i faktycznie bylo okej. Jednak od jakiegos czasu ćwicząc oczywiście unikajac wyciskania nad glowe jak mi kazano, na treningu FBW po klatce, plecach i barkach nic a nic mnie nie boli, dopiero zaczyna sie ciekawie podczas treningu tricepsa i bicepsa co mnie dziwi. Mianowicie czuje pewne obciążenie i ucisk minimalny w barku po zwykłym podnoszeniu hantli, sam ból występuje po treningu bardziej niz w jego trakcie, niemniej jedbak jest to o tyle uciazliwe ze wprawdzie przechodzi on po jakims dniu czy dwóch przerwy ale jednak doskwiera przez ten czas miedzytreningowy. Ktoś miał kiedyś podobny przypadek albo wie co robić w takim przypadku? I dlaczego akurat po bicepsie a niekiedy i po tricepsie dopiero zaczyna bolec? Stosować maść czy zrobić przerwę? Bo nie chce naprawdę znowu wydawac masy pieniędzy na wizytę u lekarza. Co do kontuzji to zadnych zmian kostnych nie było, jedynie jedno podobno nieuzyteczne ścięgno bylo mocno obciążane, lekarz twierdzi ze częsty przypadek.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
KowalkY
Zaprzestalem chodzenia na silownie na jakis czas ( ok 2,5tyg) i faktycznie bylo okej. Jednak od jakiegos czasu ćwicząc oczywiście unikajac wyciskania nad glowe jak mi kazano, na treningu FBW po klatce, plecach i barkach nic a nic mnie nie boli, dopiero zaczyna sie ciekawie podczas treningu tricepsa i bicepsa co mnie dziwi. Mianowicie czuje pewne obciążenie i ucisk minimalny w barku po zwykłym podnoszeniu hantli, sam ból występuje po treningu bardziej niz w jego trakcie, niemniej jedbak jest to o tyle uciazliwe ze wprawdzie przechodzi on po jakims dniu czy dwóch przerwy ale jednak doskwiera przez ten czas miedzytreningowy. Ktoś miał kiedyś podobny przypadek albo wie co robić w takim przypadku? I dlaczego akurat po bicepsie a niekiedy i po tricepsie dopiero zaczyna bolec?.
\

Biceps jak i triceps przyczepia się bezpośrednio do łopatki , a więc wpływa bezpośrednio na bark
który mięsień jest dokładnie uszkodzony i jaki rodzaj - przepisz najlepiej diagnozę z opisu badania USG
Wysłana -
Najlepiej, jakby Cię fizjo ogarnął. Sam miałem spory problem przez rok, dopiero specjalista szybko znalazł przyczynę (za słaby mięsień zębaty przedni) i po wzmocnieniu go oraz ogólnym poprawieniu postawy problemy zniknęły. Wcześniej mnie pobolewał bark to tu, to tam i ogólnie był jakiś nie tego.

Bark to jest tak skomplikowany staw, że przyczyn bólu mogą być dziesiątki, dlatego warto udać się do specjalisty. I poszerzać swoją wiedzę o nim.
Wysłana -
BPL-G
KowalkY
Zaprzestalem chodzenia na silownie na jakis czas ( ok 2,5tyg) i faktycznie bylo okej. Jednak od jakiegos czasu ćwicząc oczywiście unikajac wyciskania nad glowe jak mi kazano, na treningu FBW po klatce, plecach i barkach nic a nic mnie nie boli, dopiero zaczyna sie ciekawie podczas treningu tricepsa i bicepsa co mnie dziwi. Mianowicie czuje pewne obciążenie i ucisk minimalny w barku po zwykłym podnoszeniu hantli, sam ból występuje po treningu bardziej niz w jego trakcie, niemniej jedbak jest to o tyle uciazliwe ze wprawdzie przechodzi on po jakims dniu czy dwóch przerwy ale jednak doskwiera przez ten czas miedzytreningowy. Ktoś miał kiedyś podobny przypadek albo wie co robić w takim przypadku? I dlaczego akurat po bicepsie a niekiedy i po tricepsie dopiero zaczyna bolec?.
\

Biceps jak i triceps przyczepia się bezpośrednio do łopatki , a więc wpływa bezpośrednio na bark
który mięsień jest dokładnie uszkodzony i jaki rodzaj - przepisz najlepiej diagnozę z opisu badania USG


Badanie: przeciążenie więzadła poprzecznego glowy kosci ramiennej. Tendinopatia LHBT.
Oczywiście caly szereg opisu badania jest ale wszędzie prawidłowo a to bylo co napisałem bylo w diagnozie. No właśnie nie wiem czy ćwiczyć teraz. A jak juz ćwiczyć to co ćwiczyć by nie zaszkodzić sobie. Jak wspominałem wlasnie bol sie zaczyna jak ćwiczę ręce także nie wiem kompletnie co robić.
Zastanawiałem sie właśnie nad fizjoterapeuta z tym że właśnie jako student okreslony budżet także najpierw piszę tutaj
Wysłana -
Rollujesz się , rozciągasz po treningu ? Jak nie to popracuj nad tym możliwe że uda Ci się trochę podziałać w tym temacie jak nie wówczas wizyta u fizjoterapeuty.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź