SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Aplikacja JWK Fit app

Wysłana -
Piszcie swoje opinie/doświadczenia trenujac razem z owa aplikacja. Siła wam sie polepszyła? Może masa? a może zrzuciliście klika kg? Myślicie też, że taka aplikacja też jest dobra dla osoby podciagajacej sie blisko 20 razy i potrafiacej zrobić 35 dipów? Dzielcie sie swoimi pogladami, pozdro :D
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie używam takich rzeczy uważam je za zbędne, no ale moze ktoś używa i się wypowie, nie widzę celu w takich aplikacjach.
Wysłana -
Ogolem pobralem ulozylo mi trening bez ciezarow tylko z dipami drazkiem i nie powiem ciekawy rozkład np dzień 1 podciaganie australijskie , podciaganie zwykle, podciaganie podchwytem , brzuszki, unoszenie kolan na podłodze dzień 2: przysiady. przysiady z wyskokiem, wykroki dzień 3:pompki klasyczne, dipsy, pompki wasko, brzuszki, unoszenie kolan na podłodze. Ciekawe czy by pomogło też budować mase miesniowa bo chce troche urosnac i przy tym być sprawnym (glowny u mnie problem to rozciagniecie i rozciagam sie 3x w tyg + roller ale to nie do tematu)
Wysłana -
Temat wałkowany już, do pewnego stopnia tak. Trening z masą ciała da efekty.
Wysłana -
Odgrzebuje temat :P
Stosował ktoś tą aplikację? Jakie efekty daje?
Lepiej iść planem Armstronga w podciąganiu i jak się dobije do tych 18/20 to wtedy przerzucić się na apkę?
Oczywiście w międzyczasie też brzuszki i bieganie 5 x w tygodniu ;)
Wysłana -
Moim zdaniem żadna appka czy mechanicznie wygenerowana rozpiska ilości powtórzeń nie zadziała jak należy bo nie jest w stanie uwzględnić indywidualnych predyspozycji, gorszych czy lepszych dni i pierdyliarda czynników charakterystycznych tylko dla danej osoby.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź