SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aparat na zęby, a tłuszcze w diecie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2848

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1036
Witam.

Ćwiczę od niecałego roku i powoli kończę pierwszy okres nabierania masy, do tej pory prawie całe moje tłuszcze w diecie brałem z orzechow, a tak konkretniej z migdałów.Redukcje planuje zacząć w marcu i wtedy to też bedę miał zakładany aparat na zęby, co kompletnie wyklucza niektóre posiłki, a już na pewno orzechy.Nie wiem czym je zastąpić, by uzyskać tak dużą ilość tłuszczu, ponieważ do tej pory jadłem 100g migdałow dziennie, co dawało mi jakieś 55 g tłuszczu z jakichś 90 potrzebych przy mojej wadze.Nie lubię ryb, zamierzam dodawać więcej oliwy do potraw itd. ale to i tak będzie za mało.Jakie są skutki diety niskotłuszczowej?Czy to poważnie zaburzy moją redukcję oraz później kolejne nabieranie masy mięsniowej?Czy mógłbym spokojnie zastąpić te kalorie, które do tej były z tłuszczu kaloriami z węglowodanów?

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1231
Witaj! kolego, noszę aparat na zęby stały, góra i dół od 2 lat. Orzechy, włoskie oczywiście jem 200g tygodniowo. Jedyny minus, że orzechy jak dobrze gryziesz to wchodzą między aparat. Miałem podobne myśli co Ty. Ale to tylko wymówka. Zawsze możesz orzechy zmielić i dodać np do płatków owsianych. Aparat I orzechy, to tylko wymówka. Moja ortodonta z 27 letnim doświadczeniem także bez obaw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie