SFD.pl ActivLab

Dodaj odpowiedź

Ania B. i RedAlert - sukcesy po 40-ce :-)

Wysłana -
Witam serdecznie, nazywam się Anna Bernady, mam 42 lata i w tym roku zostałam Mistrzynią Polski w Fitness Sylwetkowym seniorek w kategorii do 163 cm
Swoją przygodę z siłownią rozpoczęłam w szkole średniej. Natomiast starty, dość późno bo w 2013 r. Zadebiutowałam wówczas na Mistrzostwach Polski Juniorów i Weteranów razem z bardzo bliską mi osobą - z Piotrem Zielińskim (forumowy RedAlert). Debiut nasz był bardzo udany. Niespodziewaliśmy się, że wrócimy do domu z medalami Piotr został wicemistrzem Polski w Kulturystyce klasycznej weteranów. Ja jako weteranka wywalczyłam w swojej dyscyplinie brązowy medal. Towarzyszyło temu niesamowite przeżycie, ogromna radość i chęć ponownego pokazania się na scenie.
Oboje z Redem otarliśmy się o siebie w młodości w tej samej siłowni. Jednak wówczas nasze życie potoczyło się zupełnie innymi drogami.
Teraz jsteśmy razem dzieląc wspólną pasję, wspierając się, ćwicząc i startując razem.

Chciałam bardzo serdecznie podziękować firmie ActivLab za miły prezent, który otrzymaliśmy w Opolu podczas Grant Prix Opole 2015. Była to dla nas niesamowita niespodzianka. Także jeszcze raz wielkie dzięki dla ActivLab, a także dla naszego przyjaciela Roberta Nemś

Przepełniona wdzięcznością postanowiłam założyć dziennik treningowy w tym właśnie dziale. Chciałabym opowiedzieć tutaj o mojej, o naszej drodze do sukcesu, podzielić się naszym doświadczeniem i przeżywać razem z Wami mam nadzieję kolejne nasze udane starty








Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Gratulacje!
Bardo ładna sylwetka, będę podglądał
Wysłana -
Również gratuluje!.Będe śledził,ciekawi mnie jak sie przygotowują kobiety do takich startów :)
Wysłana -
witam, śledze, mocno dopinguję!
Wysłana -
Bardzo dziękuję Zapraszam do śledzenia.

Na MP Kielce 2015 wystartowaliśmy również w parach kulturystycznych. Niestety nie dostaliśmy się do finału. Ale to co przeżyliśmy na zawsze pozostanie w naszej pamięci. A jak by w razie pamięć zaszwankowała to mamy zdjęcia Kto wie, może kiedyś jeszcze wyjdziemy razem w parach?

















Zmieniony przez - Ania B. w dniu 2015-06-17 00:37:34
Wysłana -
W tym roku mieliśmy zaszczyt reprezentować nasz Kraj na Mistrzostwach Europy w Kulturystyce i Fitness w Santa Susanna w Hiszpanii
Ja na 22 zawodniczki w mojej kategorii zajęłam 7-e miejsce, Red był 6-ty










Trenuję 4 razy w tygodniu:

Poniedziałek: plecy,klatka, brzuch
Środa: nogi, pośladki, brzuch
Piątek: barki, biceps,triceps, brzuch
Sobota: nogi, pośladki, brzuch
Wysłana -
Moja obecna dieta:

Posiłek I godz. 6:00

Płatki owsiane 60g, 6 białek jaj kurzych, cynamon, imbir, migdały 10g, truskawki 100g

Posiłek II godz. 10:00

Makaron pełnoziarnisty 60g, twaróg chudy lub 0% 125g, warzywa, zioła, kefir 100ml

Posiłek III godz. 13:00

Ryż brązowy, lub makaron pełnoziarnisty 60g, pierś z kurczaka smażona bez tłuszczu 125g przed obróbką, warzywa, zioła, kefir 100ml

Posiłek IV godz. 16:00

Ryż brązowy 60g, pierś z kurczaka 125g, warzywa, zioła

Posiłek V godz. 18:00-19:00

Ryż ciemny 60g lub makaron pełnoziarnisty, pierś z kurczaka 125g, warzywa, zioła, kefir 100ml

Posiłek VI godz: 21:00-22:00

6 białek jaj kurzych, cynamon, migdały 10g

Trenuję w godzinach 17:00- 18.30. Aeroby robię 30 min. przed snem 3 razy w tygodniu. Jest to albo szybki spacer albo orbitrek. W okresie redukcji aeroby 7 razy w tygodniu też tylko 30 min. przed snem. Przez tydzień-dwa przed zawodami tylko spacer na bieżni.
Dieta może się wydawać bardzo monotonna ale tak nie jest. Jak tylko czas na to pozwoli eksperymentujemy. Smażymy np.beztłuszczowe placuszki owsiane,kombinujemy z mięsem. Red robi gofry z białek Ale głównym urozmaiceniem jest...zmiana przypraw do kurczaka
Tak jest łatwiej. Praca, dom, siłownia na wybryki kulinarne nie starcza nam już czasu, chyba, że w weekendy jeśli akurat nie jesteśmy na wyjeździe

Jeden z dzisiejszych posiłków.






Zmieniony przez - Ania B. w dniu 2015-06-18 20:18:34
Wysłana -
Wpis dla powiadomek! Kibicuję
Wysłana -
Witaj Czikita

Dzisiejszy trening:

Barki:

1. Wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej 15/12/10/8
2. Wznosy ramion ze sztangielkami na boki stojąc 12/10/10/8
3. Wznosy ramion do przodu, wyciąg dolny 12/10/10/8
4. Arnoldki 12/12/12

Tricepsy:

1. Wyprosty przedramion, wyciąg górny 17/15/12
2. Odwrotne pompki 12/12/12/12

Bicepsy:

1. Zginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 12/10/8
2. Zginanie przedramion wyciąg dolny 12/10/8

Brzuch:

Spięcia 12/12/12/12

Jeżeli chodzi o brzuch to zawsze robię 4 serie po 12 powtórzeń. Ćwiczę na każdym treningu. Przy czym trenuję naprzemniennie na
jednym treningu wznosy nóg z obciążeniem wisząć na drążku, na drugim spięcia, na następnym Allachy itd.

Suplementacja:

Na czczo 5g BCAA.
I posiłek: witaminy i minerały
II posiłek: coś na stawy
III posiłek wit. C 1000
Przed treningiem BCAA, glutamina 5g
Po treningu Izolat 30g, glutamina 5g, jabłczan kreatyny 5g
Przed snem magnez, cynk, wit. B6

Dzisiejsze śniadanko





Zmieniony przez - Ania B. w dniu 2015-06-19 21:51:23
Wysłana -
Witam,
Z założenia ma to być DT Ani, ale jako, że umieściła mnie w temacie więc i ja od czasu do czasu będę się udzielał. Po bardzo intensywnym i obfitującym w starty sezonie wiosennym rozsądek nakazywał by wypoczynek ale już po dwóch tygodniach relaksu zaświtał mi do głowy pomysł aby wystartować w Sopocie. W związku z tym dalej trzymam dietę i robię codziennie aeroby aby utrzymać formę. Mam nadzieję że mi się to uda i wystartuję w zawodach na molo. Swój mikrocykl przygotowawczy rozpocząłem od 2 tygodniowego nasycania monohydratem kreatyny. Od tego tygodnia do zawodów będę stosował jabłczan kreatyny, oczywiście w swojej suplementacji mam też aminokwasy BCAA, glutaminę, B-alaninę i AAKG. W celu opanowania odkładania tłuszczu stosuję też termogenik i L-carnitynę.



Trenuję w domu, przez lata udało mi się skompletować niezłą siłownię.












Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zachęcam do śledzenia przygotowań Mojej Ani do sezonu jesiennego.





Pozostałe filmiki z przygotowań do Sopotu

Filmy z treningów





Zmieniony przez - RedAlert w dniu 2015-06-20 09:49:02

Zmieniony przez - RedAlert w dniu 2015-06-20 09:49:52
Wysłana -
Dzisiaj u mnie DNT Odpoczywam i nadrabiam zaległości domowe

Dzisiejsze szaleństwo kilka orzeszków ziemnych



A tak wyglądaliśmy w 2013 r startując po raz pierwszy na MPJiW w Kielcach








Zmieniony przez - Ania B. w dniu 2015-06-20 22:43:26
Strona 1 z 12
Dodaj odpowiedź