SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Alternatywa

Wysłana -
Aktualnie ważę 140 kg mam problemy z brzuchem który co by nie mówić wygląda jak galareta, jest to skutek złego odżywiania i robienia świńskiej masy w 2013 roku. Później zrobiłem redukcje (trenowałem 2 lata boks dużo biegałem). Waga spadła do 100 kg a brzuch pozostał bez zmian, jechałem dalej w dół i zbiłem wagę do 90 kg. Przy wzroście 205 wyglądałem jak ktoś po kilkuletnim obozie (wiadomo jakim). Czułem się fatalnie ręce, nogi chude każdy pytał czy jestem po jakiejś chemioterapii, nigdy tak suchy nie byłem. Niestety brzuch pozostał bez zmian, wyglądałem jak patyk z brzuchem piwnym. W 2015 wróciłem na siłownie i zacząłem od nowa ćwiczyć zachęcony przez jedną starszą osobę że brzuch zleci wraz ze zwiększeniem aktywności, niestety ta osoba nie wiedziała że wpierdzielam antydepresanty przez które tyje, że mam zaburzenia lękowe które podnoszą kortyzol co w efekcie obniża teścia. Ale mimo to jakoś z trudem udało mi się osiągnąć w miarę dobrą jak na mnie sylwetkę ważąc 140 kg nie wygląda to nie wiadomo jak fatalnie.

Ale do rzeczy, nie chcę robić kolejnej redukcji która wiem doskonale po ostatniej niczego mi nie da, wolałbym kombinować z rekompozycją. Ostatnio kolega polecił mi na siłowni ładowania w siebie Gold Omega 3 oraz bieganiem 2 razy w tygodniu interwałów i że to może zmusić organizm do pozbywania się nadmiaru tłuszczu. Okazało się też że przez te 3 lata treningów byłem na DEFICYCIE węglowodanów i kalorii, jednak brzucha nie udało mi się pozbyć. Teraz wpierdzielam znacznie więcej a waga utrzymuje się na poziomie 140 kg i ogólnie mam więcej energii.

Śniadanie:
-Jajecznica z 7 jaj

Posiłek przed treningowy:
-2 worki ryżu

Posiłek po treningowy:
-Pierś z kurczaka 400 + 2 worki ryżu

Obiad:
-2 worki ryżu + jakieś mięcho / makaron z mięchem

Przed kolacją:
-Wór ryżu

Kolacja:
-Jajecznica z 7 jaj

Do tego wiadomo dochodzą warzywa, ogórki, pomidory, papryka, kapusta. Popijam zieloną herbatę. Obecnie przez nerwicę jestem delikatnie przymulony i zmniejszyłem ilość interwałów do 1 razu w tygodniu. Na siłowni trenuje 4 dni w tygodniu (i nie opier** się).

Ogólnie jeszcze raz napiszę, w swoim obecnym stanie nie chcę robić klasycznej redukcji gdyż ostatnia się nie udała. Nerwica/problemy ze spaniem/ testosteron przy dolnej granicy + leki powodujące tycie. Jeżeli opcja z tymi GOLD OMEGA I Interwałami odpada i nie ma innych sposobów niż redukcja to dam sobie spokój i dalej będę normalnie ćwiczył, a być może jak się wyleczę w 100% i będę się czuł solidnie to wtedy zrobię redukcję.

I wiem doskonale że to przez zdrowie mam problemy żeby zbudować idealną sylwetkę.. Był okres 2 miesięcy kiedy czułem się bardzo dobrze i brzuch leciał aż miło było patrzeć, niestety potem znowu mi się pogorszyło przez tą je*** nerwice.

@Dostałem jeszcze sugestie żeby jeść bardzo mało węgli i stosować dietę Tłuszczowo-Białkową. Co myślicie?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
700 g ryżu dziennie to nie jest zdrowa ilość. Nadto jedzenie samych ww, to jakiś absurd. Policz zapotrzebowanie i ułóż sensowną dietę
Wysłana -
700g ryżu + inne węgle które wcinam dają przy mojej wadze węglowodany na poziomie 4,0 na kg masy ciała. W ciągu tych 3 lat wiele razy liczyłem swoje zapotrzebowanie. Nie jem już Płatków owsianych po których mam problemy z żołądkiem, czasami zamieniam ryż na kasze. Czyli definitywnie nie jeść w posiłku samego ryżu?? Tylko dorzucić do tego kilka jajek albo rybe?
Wysłana -
Bo odzywiajac się jak wyzej zamieściłeś nawet zmniejszając bilans trudno o redukcje, słabo to wygląda.

Omega 3 i interwały nie dadzą za wiele, rekomp przy sporej tkance tłuszczowej nie na miejscu jest.

Lepiej zrezygnować z takiej ilosci węgli z ryżu a podrzucić jakieś owoce
Wysłana -
Dzięki wielkie za pomoc. Teraz zamiast 7 worka zjadłem owsianke. Jutro zjem tylko 4 worki ryzu pozostałe zamieniam na kasze jaglaną i na kolacje owsianka. Dobrze kombinuje? Co jeszcze mógłbym zmienić. (Człowiek się całe życie uczy)..


Nie mam może sylwetki Adonisa, ale jak na swój stan zdrowotny nawet to wygląda. Jedyny tłuszcz jaki mam to na brzuchu.






Zmieniony przez - Myckol57 w dniu 2018-03-12 22:09:59
Wysłana -
Daj coś z owoców, one elegancko wchodzą, bo wcinać sama kasze ryż itp to kiepsko, tłuszczy też chyba przymało ,asz jedyne to z tych jajek wartosciowe są
Wysłana -
Z tłuszczy piję Olej Lniany kieliszek po kolacji + wcinam 6 kapsułek Omegi 3. Ale nie wiem czy nie pić po prostu więcej Oleju Lnianego bo nie wyrabiam finansowo przez tą Omegę.
Wysłana -
To daj tłustą rybę, inne tłuszcze, jakieś awokado np. oliwe zoliwek, olej kokosowy do smażenia
Wysłana -
Ok, jak poprawię dietę to jak myślisz jest jakaś szansa na zbicie tego brzucha?? Czy mogę zapomnieć i jedyne wyjście to klasyczna redukcja?
Wysłana -
Aby zrzucić brzuch należy wejść na redukcję. Tutaj nie ma żadnych cudów i tajemnic. Na pewno nie takim odżywianiem jak wkleiłeś. Zacznij od wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego i wypełnienia ankiety działu:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 
Wysłana -
OK, tylko co mam jeszcze zmienić w diecie? Zmieniłem już dzisiaj żrółda węgli będzie to makaron, kasza jaglana, jabłka/banany. Z tłuszczy oprócz Oleju Lnianego orzechy włoskie co jeszcze muszę zmienić tak żeby od razu wrzucić w miarę dobrą rozpiskę z dietą? Nie chodzi mi o pisanie dla mnie diety tylko wiadomo jakieś sugestie, wskazówki.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź