sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

AllNutrition - Modzelewski vs Górynowicz: sezon 2016

Wysłana -
Siemanko!

Jako,że dawno nie było żadnego tematu w podobnej formie,a jak sięgam pamięcią kiedyś na forum było kilka takich na zasadzie rywalizacji i cieszyły się sporym zainteresowaniem,postanowiliśmy założyć wspólny dziennik treningowy.Nie będzie to na pewno typowa rywalizacja bo obaj jesteśmy zupełnie innymi zawodnikami i dzielą nas federacje w których startujemy,wiek,kat.itp.ale bardziej relacja z naszych przygotowań zawarta w jednym temacie.Dzięki temu będzie można zobaczyć jak różne i indywidualne jest podejście to kwestii treningowych,dietetycznych,itd.

Jeszcze też na samym początku wielkie podziękowania dla ALLNUTRITION za wsparcie naszych przygotowań

Teraz może kilka słów o nas:


Łukasz Modzelewski(luki77)

Jestem już trochę lat na forum i na pewno sporo osób mnie kojarzy więc nie będę się wiele rozpisywał.Jeśli chodzi o kulturystykę to mam za sobą dwa starty:

DEBIUTY 2014 - w których zająłem 4 miejsce w kat.+90kg
SOPOT 2015 - 2 miejsce w kat.+90kg

w planach mam starty w sezonie wiosennym z docelowym na MP 2016 w najcięższej kat.wagowej.Obecnie jestem na etapie budowania masy mięśniowej który rozpocząłem z początkiem sierpnia.Moja obecna waga na czczo waha się między 129-131kg i w zasadzie taki typowy etap masowy powoli już dobiega końca teraz będę przechodził na tzw."masę jakościową"

Moja dieta obecnie wygląda mniej więcej tak:


I.120g płatków,100g pieczywa,200g owoców,4 całe jaja 30g wpi/wpc
II,III,IV.250g chudego mięsa,100g ryżu,15g oleju lnianego
V.250-300g wołowiny,500g batatów
V.60g wpi/wpc,70g płatków,30g rodzynek,40g masła orzechowego



Jeśli chodzi i treningi to ciężko mi tu coś napisać ponieważ nie trzymam się żadnego sztywnego schematu,będę dawał regularne wpisy i wszystko wyjdzie będzie jasne.

Na koniec klika fotek m.in z ekipą z SFD z treningu po zawodach w Sopocie i aktualnych

















No to zaczynamy - dawkowanie i mój zestawik

ALLNUTRITION Isolate - 60g po treningu

ALLNUTRITION Carbo Multi Max - 50-70g po treningu

ALLNUTRITION Ultra PRO - 60g do ostatniego posiłku

ALLNUTRITION Whey Protein - 40g do śniadania

ALLNUTRITION Taurine - 5g rano na czczo,5g w czasie treningu

ALLNUTRITION Bcaa Max Support - 30g podczas treningu

ALLNUTRITION Glutamine - 10g rano,15g w czasie treningu

ALLNUTRITION Vitamin C - 2g z rana do śniadania









Zmieniony przez - Banan w dniu 2015-11-03 07:23:25

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nazywam się Przemek Górynowicz. Mam 22 lata, na co dzień od 2 lat pracuję jako instruktor i trener personalny na jednej z siłowni na Warszawskim Bemowie. Mam za sobą 2 sezony startowe - w 2014 zająłem 5 miejsce w Debiutach w kat. kulturystyka klasyczna +180cm oaz 4 miejsce na Mistrzostwach Śląska w kat. kulturystyka klasyczna juniorów. W tym oku na wiosnę udało mi się wygrać Mistrzostwa Śląska w tej samej kategorii, oraz Mistrzostwa Polski juniorów WBBF. Poniżej kilka zdjęć z tego sezonu startowego

Mistrzostwa Śląska 2015








MP WBBF 2015

z Kamilem Akielaszkiem, forumowm Snesem











PLANY

Na razie jestem w trakcie robienia masy. Chcę zaliczyć cały następny sezon, czyli wiosnę i jesień, z głównym nastawieniem na mistrzostwa Europy I potem pewnie ze 2 lata przerwy, i walka w seniorach


DIETA

Obecnie rozkład makroskładników wygląda tak:
DT - 300g B / 90g T / 500g WW
DNT - 300g B / 140g T / 80g WW

Przykładowa micha z dnia treningowego:

1. Mleko 0,5% 300ml + płatki granexy 135g + WPC 50g + simie lniane 10g
TRENIG (na treningu 25g BCAA)
2. Od razu po treningu - Płatki kukurydziane 70g + rodzynki 125g + WPC 70g
3. Godzinę po treningu - Ryż paraboiled 100g + kura 250g + lniany 10ml
4. Ryż paraboiled 90g + twaróg chudy 300g + lniany 15ml
5. Mąka żytnia 100g + twaróg chudy 125g + 4 białka +3 całe jajka
6. 7 jajek + płatki kukurydziane 50g

TRENING

Ćwiczę obecnie 5-6x w tygodniu. Rozkład partii wygląda tak:

PLECY ciężko + KLATKA lekko
BARKI ciężko + BICEPS + TRICEPS lekko
CZWÓRKI ciężko + DWÓJKI lekko
PLECY lekko + KLATKA ciężko
BARKI lekko + BICEPS + TRICEPS ciężko
CZWÓRKI lekko + DWÓJKI ciężko

Dokładne rozpiski będą na bieżąco


POMIARY

Szczerze to za dużo nie wiem

waga - 106kg
wzrost - 182cm
łapa - 46,5cm
udo - 72,5cmcm


OBECNA FORMA

















Tyle Obiecuje że będzie ogień i zrobimy z Łukaszem szoł




SUPLEMENTACJA:




Niżej przedstawię każdy produkt który wybrałem, i napiszę jak będe go dawkował

Creatine Muscle Max - 10g rano na czczo, 10g po treningu



Taurine Body Support - 3g rano na czczo, 3g podczas treningu, 3g przed snem



Vitamin C Antioxidant - 2g rano na czczo, 2g przed snem



BCAA Max Support - 30g podczas treningu



Whey Protein - 60g po treningu



Ultra Whey - 50g rano, do śniadania



Mass Acceleration - 50g po treningu



Carbo Multi Max - 50g podczas treningu (ale to dopiero za kilka tygodni)




Zmieniony przez - Banan w dniu 2015-11-02 20:21:25
Wysłana -
Fajny temat :) bedzie ogień
Róbta szoł
Wysłana -
Jakże mogłoby mnie tu zabraknąć
Wysłana -
Również jestem
a gdzie suple, macie już ? Ciekawe co tam będziecie zajadać
Wysłana -
Ja jeszcze nie dostałem, podejrzewam że jutro dojdą. U mnie same podstawy na masę, ale serio, sporo tego wyszło
Wysłana -
fotki i rozpiskę supli jutro z wpiską wrzucę,tak jak pisze Przemek trochę tego jest i aż nie wiem do czego się zabrać,jak dzieciak w sklepie z zabawkami
Wysłana -
Jeden z ciekawszych tematów sie zapowiada. Powodzenia
Wysłana -
Powiadomki ON!
Wysłana -
Obecny :)
Wysłana -
Pozycja obowiazkowa

Luki, czemu tak malo kcal aktualnie biorac pod uwage wczesniejsze lata i fakt ze juz koncowka masy, "MASY"
Strona 1 z 185
Dodaj odpowiedź